Reakcia na: Technopol #165251:
a preto treba spraviť to, že ešte aj teoretickú šancu na preklad úplne potopíme? ? Fakt "super" nápad. Je pravda, že niekedy pri L34/83 a 83/84 ten preklad nevýjde, ale väčšinou je to pohoda. A ak dotyčný chce cez víkend na L98 interval 12min a rozbíjať preklad s L99, kedy L98 a 99 chodia načas (možno +/- 1min), tak toto ste si vybrali fakt veľmi zlý príklad, keby preklad nefunguje ?
aquila
proble je uz tym ako sa rozdelili blbo kraje a pravomoci ..
lebo pre kraj bude vzdy lacnejsie a vyhodnejsie dat tie spoje lokalnym SADkam (ktore su sukromne a majitelia sa vedia "dohodnut" so zupanmi) ako nejakemu molochu ..
dalej doteraz malo slovensko najvyssie ceny za zeleznicnu cestu, cize to bolo no-go...
samotna infrastruktura by mala byt len statna.. tam proste to inak nejde ...
len mas aj problem, ze napriklad take IC a rychlikove spoje si na seba zarobia aj sami a to by vydzobal aj bez dotacii kde kto .. pri regionalnych mas problem ..
navyse aby to bolo atraktivne potrebujes v aglomeraciach nejaku integrovanu dopravu a normalne casy resp takty .. plus zachytne parkoviska a podobne veci, co na slovensku neexistuje ..
pritom kua staci ist do brna .. (vieden radsej nespominam)