Reakcia na: Ike #165128:
Ja by som to videl takto:1. Vytvorit jednotny rezervacny a predajny system (nieco ako Amadeus a Galileo) povinny pre vsetky zeleznicne spolocnosti v SR. Prevadzkovatel: ZSR, predajcom by bol ktokolvek po splneni danych podmienok (ako AMS).
2. Rozdelit ZSSK na cca tri firmy (napr. geograficky).
3. Takmer okamzite po rozdeleni ich privatizovat.
4. Preniest objednavanie dopravy na VUCky.
Mike
ok dnes dojde 95ka ak nie na čas odchodu tak minútu max dve pred odchodom. Ale ide sa predlžovať chrono, po novom keď budú vodiči stíhať, budú tam mať dajme tomu 4min. Aby stál 4minúty na nastupišti... napr., ľudia nastúpia a cvaknú si lístok.. rakoviny budú kričať že "prečo nejdeme?!!?"
Zrovna na Šafku dnes platí že tam ľudia zo Štúrovej dobiehajú nonstop a vodiči tam otvárajú dvere stále...či to bude lepšie keď tam bude autobus stáť 3 min..
A v MBCC s tou fotobunkou je pri prvých dverách problém.. 2 či 3 sekundy nikto nejde a zavrú sa automaticky..ale cestujúci ich ešte vidí otvorené tak nemačká dopyt.. a ide nastúpiť a tesne pred nim že "buch" a dvere sa zavrú, dobreže mu nepricviknú nos ? takýchto situácií tam bude bývať plno...
Aby bolo jasné ja nehovorím že sa to nedá, len z praxe píšem aké budú problémy tohto... zatiaľ čo mi napadá funguje združené výstupište a nástupište, kde vozidlo čaká dlhšie do odchodu iba na OD Slimák pri 98...