Reakcia na: no.ev.di. #164534:
Čo si ja pamätám, bolo to presne naopak. Klbáky z L50 sa nesťahovali kvôli zahustenému intervalu. Najprv padlo rozhodnutie klbáky z L50 stiahnuť a následne sa rozhodlo o skrátení intervalu, aby kapacita postačovala. Inak povedané, ak by kĺby na L50 dodnes jazdili, určite by sa s intervalom nehýbalo.
Valec
Čo to tu trepeš, aký potenciál? Potenciál možno je, ale slabý aj na autobus. Prečo asi tak prestal jazdiť Blaguss, a prečo by prestal aj DPB keby to nemusel 5 rokov prevádzkovať? Palica sa neláme kvôli Pannonii resp. kvôli Amicusu, ale práve kvôli tomu, že tých ľudí je neskutočne málo. Keby ich bolo dosť, tak by nezrušili časom všetky Os a R vlaky čo na tej trati jazdili.
Re #164525 no.ev.di.: 2015? To preháňaš, tak skoro isto nie. ?
Re #164528 MiroBA: Ďalší expert? A kto by sa tými vlakmi vozil? Keby si presmeroval všetky rýchliky z KE do Petržalky, tak by si dosiahol akurát to, že jedna polovica vlaku vystúpi na Predmestí a druhá na Novom meste. Do Petržalky sa povezie maximálne tak vlaková čata.
Re #164530 no.ev.di.: Ešte rýchlejšie je vystúpiť na Vinohradoch a ísť L59.