Reakcia na: no.ev.di. #164067:
A od koho si to počul? Lebo ja som pre zmenu od každého, s kým som sa na túto tému bavil počul presný opak. Trojdverová verzia BN12 vznikla pretože si ju vyžiadala Veolia Praha. Taktiež znížená línia okien na ľavej strane trnavských BN12 bola špeciálna úprava na vyžiadanie. A trojdverový NC18 si v SORe asi tiež nepostavili len tak z nudy lebo vonku pršalo a nebolo nič v telke, museli naň mať buď objednávku alebo aspoň z prieskumu trhu nejakú predstavu o tom, že o dané vozidlo bude záujem. Arogantný prístup mal skôr istý výrobca z Vysokého Mýta. keby tam svojho času počúvali zákazníkov požadujúcich vozidlá kratšie než dvanásť metrov, možno by dnes SOR nebol taký úspešný. Kto chce kam...
Jo, a v Mikuláši kúpili štvordverové NB12, pretože im na ne ako prvé sériové kusy SOR urobil dobrú cenu; takisto ako Nitre na NB18. A keďže s prímestskými C10,5 sú v Liorbuse maximálne spokojní, nemali dôvod ich nezobrať. Ak ťa to poteší, s NB12 ani zďaleka tak spokojní nie sú a o ďalšie nestoja...
S499.1023
Čo sa mojho vzťahu k Prešovu týka, tí, čo ma poznajú, vedia, koľko času som tam strávil, kedy a prečo a teba je do toho nič. Pre teba platí, že aj keby som bol v Prešove za celý život iba raz na hodinu, som špičkový odborník na Prešov oproti tebe, ktorý si tam bol výhradne s cestovnou kanceláriou GoogleMapsTravels a tvoj skutočný rozhľad o MHD vo svete sa obmedzuje na Bratislavu, Brno a MOŽNO Viedeň.