KLF>
Ja som hovoril o zberacoch na T6-kach. Tie jazdia len na zadny zberac. Pri T3-kach toto vsak nie je mozne, lebo nemaju vysokonapatove prepojenie v kuplovackach. A nejaky rozumnejsi dovod ma nenapada, lebo jazda na zadny zberac ma tu nevyhodu, ze prehadzovanie vyhybiek sa v tomto pripade robi uplne tesne pred vyhybkou ked je predny voz uz takmer na vyhybke (a nie vzdy sa podari)...
Ja som hovoril o zberacoch na T6-kach. Tie jazdia len na zadny zberac. Pri T3-kach toto vsak nie je mozne, lebo nemaju vysokonapatove prepojenie v kuplovackach. A nejaky rozumnejsi dovod ma nenapada, lebo jazda na zadny zberac ma tu nevyhodu, ze prehadzovanie vyhybiek sa v tomto pripade robi uplne tesne pred vyhybkou ked je predny voz uz takmer na vyhybke (a nie vzdy sa podari)...
KLF
Ale suhlasim s Tebou v tych Tr-kach... na tie cakam uz aj ja - asi zbytocne.
No... este nieco k "pneumatikovym" metram typu VAL. Huh... Tak Ti poviem. Viezol som sa nim v Parizi a aj Rotterdame a musim povedat, ze su DOSTATOCNE co sa tyka rychlosti a aj kapacity !!! To vravim uplne vazne z vlastnej skusenosti.