Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #163979:
BS100 je rozhodne lepsie ako EMTrest palubaky.

A ako to preboha suvisi s tbus tratami?
Reakcia na: Valec #163977:
Aj CapaCity su lepsie ako SOR, ale to neznamena, ze bol dobry napad ich kupit.
Reakcia na: Valec #164000:


To som rád, že má. A existujú aj invalidní dôchodcovia bez preukazu ŤZP?
Reakcia na: JeJe #163998:
Ak má preukaz ŤZP, tak má.
Reakcia na: no.ev.di. #163997:
Žiadny. Týmto som chcela naznačiť, že niekto, kto so SORom nikdy nejazdil, nemôže relevantne posúdiť ani vyhlasovať, že SOR je APRIORI nanič. ? Že SOR treba posudzovať komplexne, nie jednostranne. Autobus je pre cestujúcich - ale nie je to LEN o cestujúcich. Na každej značke či type nájdeš prvky kvalitné aj menej kvalitné. Napríklad MBCC je z hľadiska vodiča špička - ako cestujúcej mi však nevyhovuje, len kvoli jedinému prvku, kvoli centrálnemu klimatizačnému obehu, ktorý v priestore cestujúcich reguluje a nastavuje automat. Preto ale nevyhlásim, aký je to drahý šmejd, lebo stovkám ďalších cestujúcich centrálny klimatizačný obeh vyhovuje/ neškodí. SOR 18BN je oproti CC krok dole, ale ponúka oveľa vyšší komfort pre vodiča ako Karosy, napríklad aj v takom malom detaile, že kabína "sa podobá" mercedesovej usporiadaním tlačidiel, čo vodičovi uľahčí život pri presadaní z jedného typu do druhého; je možné si napríklad prispôsobiť kokpit na mieru.. Oproti prvým SORom z hľadiska vodiča ubudlo v nových typoch pol milióna mätúcich kontroliek, pre cestujúcich pribudla nízkopodlažnosť. Z hľadiska vodiča mi veľmi vyhovovala prvá séria automatických "kindervajec", bol to nepomerný pokrok oproti Karosám a prvým kutáčovým SORom. 18BN je dostupnou, nie ideálnou možnosťou. On vyhral tender, preto je tu. Je pre cestujúcich - ale je aj o vodičoch a prevádzkových nákladoch. Treba ho preto posudzovať s nadhľadom.
Reakcia na: AAA #163993:


Vie niekto ako je to s invalidnými dôchodcami? Má napr. 40-ročný invalidný dôchodca dopravu zadarmo? Dúfam, že áno ...
Reakcia na: Z #163988:
aký má súvis rozhodnutie dopravcu čo bude kupovať s tým, že si s ním cúvala? ?

Re #163991 tbus: fakt zaujímavé... čiže budeš mať klbáky 5 dní v týždni vo vozovni iba tak odstavené, hej? ? už dakto navrhoval, že Trnava by mala mať klbáky a zotreli ho s tým, že je to blbosť aby iba kvôli špičke počas školského roka, kupovala SAD TT klbák, keď im bude mimo špičky a cez víkendy stáť. Moc vymýšľaš ? stačia kĺby, iba zlepšiť interval. Až bude interval s kĺbami 3-4min, potom hovor o nasadzovaní dvojklbákov.
Reakcia na: no.ev.di. #163985:
Figu vieš tak ty. A čím ďalej tým viac ľutujem, že sa príspevky od teba a reakcie na ne nedajú skryť, lebo mám aj inú robotu, ako tu čítať každý deň 100 príspevkov, z ktorých je 80 o tebe.
Reakcia na: AAA #163993:
Upresňujem: pod slovíčkárením som myslela dôchodca 69 a dôchodca 70+. ?
Reakcia na: Joyki #163933:
Možno logickejším ťahom (obsluha Šafka) by bolo dočasné nahradenie 210 a-busom s trasou Šafko - Dostojevského rad - Karadžičova - Račko - stanica.
Reakcia na: Z #163898:
Čo je slovíčkarenie? Jednoducho toto cestovanie zadarmo na základe dovŕšenia veku je absolútne neadresné. Človek s minimálnou mzdou, ktorý poctivo pracuje a má čistý príjem nižší ako dôchodca musí platiť a dôchodca nemusí? A presne ako ti povedal Valec, nijakú inú službu nemá dôchodca zadarmo.
Reakcia na: no.ev.di. #163986:
Prečo by dvojklbáky museli povinne jazdiť aj cez víkend? Predsa aj v súčasnosti v skoro každom meste (a aj na prímeste) sú linky kde sú cez PD kĺby, a cez víkend krátke vozidlá, a kĺby cez víkend stoja v garáži. Tak v Prešove by jazdili dvojkĺby, a cez víkend kĺby ?
Reakcia na: Ruslan #163989:
Ad: Lokomotíva - bolo by skvelé, ak by sa to podarilo, tá lokomotíva je skvost. ?
Reakcia na: no.ev.di. #163985:
Potom uvádzaj kontext, aby nám naivným niečo neušlo. ? ?

Och, a moja naivita mi veľmi pozdvihla úroveň dobrej nálady. ? Naivne som sa totiž domnievala, že skoro 22 rokov praktických vedomostí a tiež spolupráce s Dopravným podnikom Bratislava budú stačiť na to, aby som Ti mohla skúsiť v niečom oponovať. ? A konkrétne so SORmi mám nacúvané, koľko Ty navozené... ?
Reakcia na: Valec #163979:
No to som prehliadol, že to ide z eurofondov. Keď to zaplatia druhí, prečo nie...
Reakcia na: Vladimír #163984:
si si istý, že aj cez víkend by sa tam uživili tie dvojklbáky pri zachovaní rovnakého intervalu? Aj v BA sa uživil dvojklbák, no iba v špičke. Vlastne aj v sedle, no predlžovali by sa potom intervaly, čo je nežiadúce. Chceš mi povedať, že pri 10min intervale s klbákom na t-bus linke by si už v Prešove bil na poplach a kupoval dvojklbáky? Nestačí kúpiť normálny kĺbový t-bus a skrátiť interval z 10 na 7-8. V Bratislave máme frekventovanejšie t-bus linky ako 201 či 202, alebo ešte častejšie premávajúce a-busy 21,31+39,68,93,94,95 a 98, a kto požaduje dvojklbáky?! ?
Reakcia na: Z #163982:
vieš figu v akej súvislosti som povedal čo som povedal. Na tomto fóre padla totiž veta, že dopravcovia volia SOR aj pre blízkosť, teda príchod servisákov SORu vraj netrvá tak dlho ako značiek Irisbus, MAN, Mercedes, či Solaris. Teda ak aj toto dokáže zavážiť pri rozhodovaní pre danú značku, tak potom sú prípady, ktoré to vyvracajú. Myslíš si, že keby bol SOR Slovenský, že by sa na neho Česi tak lepili? Nebuď naivná ?
Reakcia na: no.ev.di. #163980:
A prečo by mali byť vo väčších mestách povinne predpísané??? Vozy sa predsa kupujú na konkrétny typ linky a nie do typu mesta. Aj v miliónových metropolách sa nájdu linky stavané na minibus a aj v päťdesiattisícovom meste môže byť linka na klbák.

Ja osobne by som do Prešova namiesto klasických trolejbusových klbákov kupoval dvojklbáky - PLNE by sa tam uživili.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.