V Blave je kadeco inak (I286 je silny voz a radi sportovo rychlo... ) , ale ten CB18 co je tu je naozaj lenivy. Normalne lutujem Zlincanov. To nemoze byt len chyba nastavenia motora, aj 180 kW by sa inak spravalo. Tuto chybu moze Karosa este napravit zapozicanim 961 zo slovenskeho DP v lete, ale nebude to tak imidzove ako CB.
MB ma na slovensku akciu, bezplatny servis x rokov/kilometrov. Nitrancanov nepustia ani do servisu, nie to do vnutra vozidla.
MB ma na slovensku akciu, bezplatny servis x rokov/kilometrov. Nitrancanov nepustia ani do servisu, nie to do vnutra vozidla.
Spectre
Uvedomte si kriticku situaciu!!! Vsetko nam hnije a rozpadava sa. Tu je treba cenovo prijatelne vozidlo s relativne lacnou udrzbou, ktore vydrzi aj velmi zle cesty a ma dlhu zivotnost. Kedze medzi normalnymi vozmi moc na vyber nie je - asi iba Karosa. Z nizkopodlaznych mi ale do uvahy prichadza jedine Solaris (18-metrovy). Citaro v ziadnom pripade, to nie je na bratislavske cesty, ale ani na dielne DPB. Pripadne by sa dalo uvazovat aj o Citybuse, tu vsak by sa musel komplet vymenit interier, ktory je kapacitne aj pohodlnostou nevhodny!
Tomas> 15-metrovy serbel je vhodny na linky typu 50. V skutocnosti si myslim, ze 15metrovy autobus je skor na zalozne vozidlo, nakolko predstavuje isty kompromis velkosti a kapacity. Kratky voz je kratky voz a dlhy voz je dlhy voz. 4 roky som chodil do skoly v Dubravke, takze velmi dobre viem, ako to vyzera v 83ke normalne a ako, ked som sa na nej viezol Shitarom, resp. Solarisom s dlzkou 15m! A co sa tyka Mercedesu, tak to je, prosim pekne uplna blbost. Oni vidia prilezitost v rychlom zarobku, ked nam predaju 100 autobusov. Avsak na dlhodobu spolupracu s DPB by sa nedal ziadny rozumny podnikatel, pri tom, ako to v DPB vypada!
si> 3 metre hore, dole. Ajtak je najlepsia elektricka trakcia