Veru, prišla by vhod aj taký spoj ako bola bývalá 123, žial takéto spoj sa zrejme tak skoro zavádzať nebudú a budeme radi ak ostane na nosných linkách pôvodný interval.
Tak to je už vec nastavenia tendra. Keď sa nastaví tender tak, že hlavným kritériom je cena tak to vyhrá ten kto má cenu najnižšiu.
A to počkanie by som zabezpečil napríklad referenciami - napr. podmienkou istým počtom už prevádzkovaných vozidiel a počtom prevádzok ktoré danú značku vo svojom vozidlovom parku majú. Síce v čase vypísania tendra na 18m autobusy už aj SOR mal čo to popredané.
za rohom je apríl, ako to vyzerá s cyklobusmi? nebudú tento rok zrušené?
lebo 1/šetrí sa & 2/aj tak sa bicykle môžu prevážať v busoch & 3/nezdá sa mi, že by boli vlani 2 cyklobuslinky nejako využívané...
Tak isteže. Však než sa náš DPB podujme nejaké autobusy kúpiť alebo vypísať tender tak to budú aj 3-4 roky. A dovtedy ten Kĺbobý Tedom bude niekde aj overený.
Tu som hľadel hlavne aby bola aká-taká unifikácia aspoň CNG vozidiel, keďže po Bratislave jazdí už 30 Tedomov štandardnej dĺžky.
Potom by bol dobrý ešte Solaris ale otázne je či by sa vôbec prihlásil do súťaže.
Inak s vozidlami TEDOM som si ani nevšimol že by boli nejaké problémy, tak by zrejme neboli ani s kĺbovou verziou.
Jediný nedostatok je akurát výška vozidla ale tú už ten kĺbový prototyp má nižšiu.
+ nízka nárazuodolnosť, čo pri plnom buse môže byť problém...
Re #163453 Beus: "okrem väčšiny trasy vlastne pôvodná 100 s dnešnou 31 nemajú vôbec nič spoločné" ? to mi pripomína, ako som včera počul nejakých dvoch študákov sa rozprávať, že "aj ty robíš švoč-ku? - čo je to? - niečo podobné ako diplomovka, ale úplne iné"
Re #163490 AAA: ? to vážne?
no... tak a aká možnosť je teda najpravdepodobnejšia? NKÚ nie je ničím viazaný a ÚVO vlastne čo zmôže? Ono by asi bolo najlepšie to posunúť Ftáčnikovi, keď teda sľúbil, že bude poctivejší než jeho predchodca.
Viem, že raz sa jeden človek ešte s bývalým vedením magistrátu súdil pre podobnú vec, že mu nechceli zverejniť dokumenty, ktoré by mali a súdny spor vyhral.
keď sa neriešilo "35 prípadov magora Záhradníka", kto bude riešiť jeden tender a hlavne keď je v tom Ja&Ty? Mám za to, že naše súdy a príslušné orgány dávajú od prípadov kde figurujú finančné skupiny či mafiáni s politickými kontaktmi (napr. Široký) ruky preč, pretože ono toho asi smrdí podstatne viac a keby sa dačo začalo riešiť, tak by nám pozatvárali vyše polovicu komunálnych politikov a ktovie ešte koho ? by sme mohli vyvážať väzňov potom ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
lebo 1/šetrí sa & 2/aj tak sa bicykle môžu prevážať v busoch & 3/nezdá sa mi, že by boli vlani 2 cyklobuslinky nejako využívané...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9059
škoda, že to nie je obyčajný bankový úver, kde by DPB mohol ručiť napr. práve Sormi - vtedy by ho mohol možno pokojne prestať splácať už v 2016, veď dlhšie zrejme nevydržia