Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #163160:
schválne by bolo fajn keby každý výrobca poskytol jeden bus na crash-testy, že ako by dopadol SOR, Solaris, MAN, Citelis a Mercedes pri náraze do múru, alebo ako by dopadli jednotlivé autobusy keby ich nabralo ťažké nákladné auto, rozbehunuté s nejakou násadou na nárazníku a z boku by "poctilo" bus každej značky. Samozrejme, by sa nič neohlasovalo, vybral by sa jeden bus námatkovo na takýto test, aby si výrobca nemohol dávať špeciálne záležať na tom jednom kuse pre test. Ono mám dojem, že SORka by dopadla niekoľkonásobne horšie než Karosa B741 po inzultácií od vlaku na Ivánskej ceste.
Reakcia na: no.ev.di. #163161:
Tak ono je uz v podstate jedno , ci sa bude alebo nebude cakat. SOR so Skodovkou uz maju aj 12,aj 18metrovy tbus . Jedinu sancu na 100 perc. vyhru by mala Solaris karoseria v podobe SKODA 27 TR SOLARIS alebo SOLARIS TROLINO 15. Hoc tento typ asi velmi nepotrebujeme, mozno len na taku 208,212.
Reakcia na: Petto #163160:
snáď to nedopadne jak s kĺbovými autobusmi, že sa bude čakať na S(p)OR ? v čase 240ks tendra ešte SOR nič nepredal. A potom keď už čo to predal tak mu DPB nahral tender. Dúfam, že trolejbusy už budú na úrovni a že DPB dá druhú šancu Solarisu, resp. začne nazerať na Solaris konečne normálne, keď Záhradník & spol. balia kufre.
Reakcia na: no.ev.di. #163158:
Ja mam pocit,ze ked budu krstit nove vozidla v BB flasou vinka, tak aj vtedy praskne ram ( myslim SORku ) a flasa zostane cela.? Kto vie ako je na tom kandidat na nove tbusy v BA -klbovy tbus SOR v Plzni - ci kde ho to testuju ?
Reakcia na: Peon #163130:
Ak náhodou nemajú tak zrušia posledný večerný spoj ,,a je to,, ☠ Takto zrušili spoj 102412/3xx BA Dun Lužná Šamorín s odchodom 22:45. Takže teraz máme posledný o 22:20
Reakcia na: Petto #163149:
dáme jedno orosené? ☺
...a čože sa mu stalo presne? Už sa inak neviem dočkať kedy mu konečne praskne rám ?
Reakcia na: 810zssk #163152:
inteligentný byť nemusí, stačí sa pozrieť na realitu! Ono je to tak, že náš štát či už za komunistov alebo fašistov bol v takom stave, že doprave nestagnovala. Jak za prvého Slovenského štátu, tak aj po ňom boli okolo dopravy veľmi akční ľudia. Otcov kolega mal to šťastie, že sa mu kdesi po starých skriniach na Klemensovej, ktoré tam boli roky po chodbách podarilo nájsť dokumenty a projekty ešte na tzv. Gemerské spojky, keď sme prišli o juh Slovenska a ostali nám z tratí 174,165 a 166 iba také slíže. Sú tam podpisy všetkých tých vedúcich ľudí za 1. Slovenského štátu. To akou závratnou rýchlosťou konali vo veci spojenia tých tratí bolo neuveriteľné priam! Však dodnes stojí celý hotový tunel medzi Slavošovcami a Koprášom ako aj tunel pod Dielikom, medzi Tisovcom a Muráňom, ako aj už vyše 60-ročný Koprášsky viadukt. Jediné čo tomu všetkému chýbalo sú násyp a koľajnice. A to prosím stihli za krátky čas postaviť. Dnes, v dnešnom stave, keby sme prišli o juh Slovenska (čiste teoreticky, nič také sa stať nemôže aj keď istá fóbia u určitých ľudí existuje), tak by sa 10-15 rokov iba publikovali články, zbieral by sa na tom iba politický kapitál, potom by sa 10 rokov robili projekty, 10 rokov by sa hľadali peniaze a stavalo by sa "závratnou" rýchlosťou. Len pre premietnutie do reálu, stačí sa pozrieť na "riešenia" NS MHD v Bratislave, ktoré nikto nevie dodať desaťročia, furt sa diskutuje a ani jeden km koľajníci či už metra, vlaku, "S-Bahnu", električky alebo iných všelijakých "vynálezov" nebol položený. Keby to bolo v rukách totalitného režimu, inak by sa obracali aby to mali hotové.
Dnes ide o to,že najprv všetko rozkradnúť a spraviť niečo pre ľudí je na úplne poslednom mieste.
Reakcia na: draxter #163154:
nevyzera na to. nema signalizaciu "Nenastupovat" vedla dveri, vpredu ma velku skatulu na transparent, co uz v BA urcite nemal.
Reakcia na: roman2 #163135:
Aj na našej ulici je jeden vodič SL, niekedy necháva svoj autobus pred domom (obec Reca),
Páni znalci Ikarusov, mohol by toto byť pôvodné Váš #1832/II?
Reakcia na: Ivan3 #163145:
Keby si bol trochu inteligentnejsi tak by si takto netaral..
Reakcia na: Trolleybus #163137:
codnesvarit.eu 😛
Reakcia na: AAA #163133:
Neber vsetko vazne 😉
Reakcia na: no.ev.di. #163144:
na ine reagujem
tykadlovy SOR po 3000km v BA ma 1. vaznejsie problemy s elektronikou ?
Reakcia na: no.ev.di. #163124:
Cestujem tym skoro furt, tak to viem asi lepsie ako ty.
Ďalši článok s dopravnou tématikou, v ktorom sa venujem nízkopodlažným spojom v Bratislave a ich chatotickému nasadzovaniu na linky: http://petioky.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=260555&bk=48684
Kdyby nedošlo k puči, tak už je dávno doprava do Petržalky vyřešená. Jenže pro "nejlépe" rostoucí kapitalistickou ekonomiku středovýchodní Evropy, pro to další "Švýcarsko" je problém napojit i jen TrT z DD na Tr síť ve městě.
Reakcia na: N/A #163143:
spojitosť s L89 majú iba tú, že premávajú v Bratislave a zhodou okolnosti majú konečné pri cintorínoch. Ibaže podstatný rozdiel tu je ten, že zatiaľ čo L31,39 a 208 využívajú stovky až tisíce ľudí, L89 možno iba pár desiatok, možno by ti stačilo na porátanie ľudí, čo by ju využívali systematicky tých 20 prstov čo máš, ale ak slúži na také veci, že ak nejde L99 zrovna a náhodou ide L89, tak takú linku netreba živiť. Niečo podobné jak s L27 a 83, kde ľudia cestujú neraz také trasy čo by mohli spraviť s L83 ? L89 by kľudne mohol obsluhovať minibus a nikomu by to žily netrhalo ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.