Reakcia na: Ruslan #163060:
ešte dodám, že takýto stav je aj na L135, že niekedy vezie z Kuklovskej na Veternicovu 2-3 ľudí, niekedy 8, niekedy 1, potom od Ľ.Fullu idú tak najviac 4 ľudia, na Molecke všetko vystúpi, niekedy niekto nastúpi, potom nič, až na MiÚ KV nastúpia, podaktorí idú od MiÚ KV iba na Borskú čo môžu električkou vykonať ? zaráža ma ale to,že viac ako pravidelnej kapacitnej doprave (električka) s krátkym intervalom by dali ľudia prednosť hoc aj priblblým minibusovým linkám v 20-30min intervale. Niečo podobné ako prípad s L66 do Eurovey... Tak to vyzerá, že úroveň dopravy v tomto meste zodpovedá plne úrovni cestujúcich, lebo ľudia väčšinou požadujú od dopravcu úplné kraviny namiesto ďalšieho minimalizovania počtu liniek a skrátenia intervalov. Radšej budú čakať na linky s 12-30 min intervalom ?
no.ev.di.
Re #163060 Ruslan: dobre, uvidíme ale aj tak nakoniec, že či L89 šetrenie prežije. Vždy lepšia situácia, že by minibusové linky zanikli, resp. prežila by jedna, dve najpotrebnejšie, než ako keby sa mali predlžovať intervaly na linkách, ktoré vozia balíky ľudí do práce a z práce. Skús si predstaviť redukciu napr. na L34 a 83, až sa mi mdlo robí. To isté napr. L68,93,94,95 či 98 neviem si predstaviť, že by predlžovali intervaly, veď by sa nedali v tých autobusoch existovať potom. Takisto keby šetrili na L21,31+39,či 61 a 63 alebo 50. Radšej obetovať tie "vymoženosti" poslednej doby čo nám "podaroval" Záhradník a Ďurkovský mu celú tu anarchiu odklepol.