Reakcia na: 810zssk #163000:
L66 má dnes tú trasu už pomaly ako bývala L86. L66 je iba doplnková linka pre Prievoz a pre ľudí z Drieňovej aby sa doviezli na trhovisko, kde majú prestup na električky a ostatné linky. L66 nemá čo v centre s hentakým intervalom oxydovať. Namiesto toho by som skôr odklonil L78 do Eurovey alebo posilnil L50. Avšak nevidím dôvod prečo takéhoto motáka robiť a k tomu s takým blbým intervalom. Teoreticky nech by si zaviedol späť aj bývalú L81 alebo L86 a 97 tak by boli využívané v Petržalke, ibaže by to bola blbosť a trhal by sa tým celý systém. Re #163001 810zssk: kde si obhajoval tieto linky už nevieš? A toto bolo čo? : "Re #162995 no.ev.di.: Akym sposobom si dosiel na to, ze mesto by nemalo financovat odvoz "geriatrie" do LIDLu?"
no.ev.di.
- zrušiť L27 (odvoz geriatrie do LIDL-u a jazdy harantom z nudy mesto nie je povinné financovať)
- obdobne čo platí pri L27 platí aj pre L135
- predĺženie minibusovej L36 od Borskej na DD cez Šaštínsku a Sološnícku, i=30//30
- dlho sa tu nespomínala L38, neviem ani ako jazdí vyťažená, či ňou fakt niekto cestuje stále, alebo ňou ľudia idú iba ak nestihli L30 či 37, ak je táto linka málo vyťažená, zrušil by som aj ju
- zrušiť L54 a nahradiť ju predĺžením vybraných spojov L52, čiže zavedením celotýždňovej premávky na L52
- ušetrené minibusy by mohli premávať na L58 a 89
- skrátenie L66 po trhovisko, t.j. zrušenie úseku trasy Eurovea - trhovisko, nakoľko túto cestu možno vykonať L50
- odklon L78 z Petržalky na Šafárikovo nám.
- alebo alternatívne namiesto odklonu L78 spraviť reorganizáciu L34,78 a 84, spolu so zrušením L184
- ak bude jazdiť L89 málo využitá, zrušiť aj tú (do úvahy o vyťaženosti by som nebral ľudí čo ju využívajú na presun medzi zast. ŽST Petržalka - Farského nakoľko túto cestu možno vykonať častejšie premávajúcou L99, ktorá nie je navyše ani narvaná)