Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ivan3 #162708:


Súhlasím, že vo všeobecnosti sú NP určite lepšie ako VP, najmä z pohľadu imobilných cestujúcich. Ale to neznamená, že by sa interiér nedal vyriešiť tak, aby sa v takých busoch cítili pohodlne aj "nevozíčkarskí" cestujúci.
Reakcia na: MatejBA #162701:
Pan volil Fica?
Reakcia na: MatejBA #162698:
Ked mi das tolko penazi k dispozicii a bude ti jedno co v tej firme narobim tak to dokazem aj ja.
Reakcia na: Mike #162693:
Ceny sa zvysuju nie len od nastupu eura 😉 Podla mna je zdrazenie urcite lepsie riesenie ako redukcia.. Tusim v 2009 som tu ratal ake by mali byt ceny keby sa brala do uvahy len inflacia a vyslo, ze ovela vysie ako su.
Reakcia na: JeJe #162706:
Dívej se na to z pohledu vozíčkáře, děkuji. I ten sebeblbější NP autobus je tisíckrát lepší než ten nejsuprovější autobus VP, který je pro handicapované zcela bez užitku. Samozřejmě jsou NP Sorky lepší než VP autobusy. O tom není pochyb.
Reakcia na: TeBeCe #162705:
Fuuuuj ? ... zlaty brano ?
Dnes som po dlhšom čase cestoval dlhou kĺbovou SORkou a znova som mal raz príležitosť sa presvedčiť ako zle je vyriešený interiér týchto vozov:

1) v tomto buse tuším takmer ani nexistuje sedadlo, kde by sa dalo sedieť pohodlne (možno okrem sedadla vodiča),

2) do úzkej kĺbovej časti (na rozdiel od starých Karos) sa pohodlne vojdú tak 4 cestujúci

3) čo má cestujúci z nízkopodlažného nástupu a výstupu, keď vo vnútri sa ide zabiť na množstve schodov, výstupkov a "pódií"? (Osobne dávam prednosť vysokopodlažákom, radšej prekonám dva schodíky pri nástupe, keď môžem potom vovnútri chodiť po rovnej hladkej podlahe...)

4) tie druhé dvere z piatich sú úplne zbytočné
Reakcia na: MatejBA #162698:
tazko povedat ci najlepsie casy, to sa nikdy neda zhodnotit, pretoze nevies ako by bolo ,keby bol v DPB vo vedeni dakto iny. Zato, ked bol Zachar ( bol tusim tiez Dlhodielcan ) tak ten uplne sral na "VIP sidlisko".

Re #162697 Mikimaus: uprimne - ak mi tu maju jazdit po Ba Skoda 30, 31 Tr SOR , tak to radsej nech dookola generalkuju 14 Tr/ 15 Tr. Neviem co sa ti nepaci na K2S , nie su sice NP,ale su aspon scasti nove resp. uplne nove.
Reakcia na: Arkuslogaritmus #162702:
Vhodnejšia formulácia: 6264 po GO, dnes na skúšobnej jazde. ?
DNES 6264 po GO, na skúšobnej jazde !
Reakcia na: TeBeCe #162699:
tak pokial je v tom nieco viac, tak som ticho - ale z pohladu obycajneho cestujuceho to lepsie bolo ... aspon s abusmi ...
Reakcia na: MatejBA #162698:
? to myslíš vážne? robiť manažéra "na dlh" a nakupovať drahšie, ako sa dá, na to ti stačí vychodiť ZŠ 😉 nezabúdaj, že to všetko, čo si spomínal, ešte bude treba zaplatiť...
Reakcia na: MatejBA #162698:
nevidis do toho, tak to radsej neries.
Reakcia na: no.ev.di. #162695:
Ale nemozes popriet, ze za ery BZ zazil podnik od 1998 (ci mozno aj este skorsej doby) najlepsie casy co sa tyka vozoveho parku ci poctu vodicov a inych veci (neriesme teraz politicke linky!) ?
Reakcia na: Mike #162693:
No jo..ale eliny su stare... tie pseudo K2S a T3xxx neakceptujem ako nove. TBusy rovnako. Stale na ludi prsi na zastavkach, lebo nie je pristresok, doprava chodi podla vetra a ziadna preferencia, nevraviac o neefektivnosti prestupovania... ? ? Este nedozrel cas ?
Reakcia na: MatejBA #162692:
to načasovanie BMK viac uškodilo ako pomohlo ? mesto má dlhy a ide rozdávať ľuďom zľavy, keď už vidím, že mesto má finančné problémy, tak asi nejdem rozdávať zľavy. Ten Ďurkovský je typický vzor KDHáckeho katolíckeho arogantného amatéra. "Najlepšie" na tom všetko je, že voči nikomu nebude vyvodená žiadna trestnoprávna zodpovednosť. Každý takýto funkcionár by mal pred nástupom podpísať dokument, že preberá plnú právnu zodpovednosť za hospodárenie daného podniku/mesta. Ak sa vyskytnú nezrovnalosti, tak mu hrozí basa bezpodmienečne.
Reakcia na: Mike #162693:
jednoznačne škrty na L133, spojenie 35+36+135 do trasy Tesco - Polianky - Borská - Kuklovská, bez obsluhy ostane celá trasa L135 a ul. Nad lúčkami, Veternicova a Hlaváčikova okrem Kuklovskej, kadiaľ by obojsmerne šla nová linka z Tesca v i=20//30, príp. ak by pomohlo zrušila by sa obchzádzka cez Šaštínsku a Sološnícku. Tiež by som kadeľahšie poslal L27, možno aj L151 pôjde het na určitý čas a zostanú iba L DD-Polianky-Tesco (35 alebo 36), 44 a 147 (možno). Jeden minibus by sa presunul potom na L89. Záhradník porozdával vzkm, porozhadzoval spolu s Ďurkovským peniaze ako keby bola anarchia a teraz na to bude mesto doplácať.

P.S.: Doba "BZ" tak úplne neskončila... Derkay má stále pod palcom "Gardenescu"
Reakcia na: Mike #162693:
Suhlasim. Analogicky k IAD - ked zdrazie benzin, tiez mi neobmedzia jeho pridel namiesto zvysenia ceny s odovodnenim, ze by to malo dopad na rodinny rozpocet. Preco mi idu znizovat obsluznost namiesto prirodzeneho dorovnania ceny? Samozrejme, ak su nejake linky neefektivne v starych cenach, su iste aj v novych a treba ich zrusit. Ale nie vo vazbe na zvysovanie cien vstupov za poslednych n rokov.
Reakcia na: MatejBA #162692:
Teraz to vyzerá na dilemu, buď zásadnejšie škrtať vozokm, alebo nechať tento objem výkonov a zvýšiť cestovné... samozrejme nejaké úpravy minibusov a bežných liniek ešte budú, ale to nebudú nejaké citeľné zmeny...
Ja síce nemám nejaké extra ekonomické vzdelanie, ale od zavedenia eura napr. sa postupne nenápadne zdražujú potraviny, ceny pohonných hmôt, energií a neviem čoho ešte, koľko zamestnancov má tak nastavené mzdové podmienky, že sa im priebežne valorizujú mzdy...
ale všetci budú kričať len preboha to cestovné nech sa nezdražuje .. ako keby to nejako zásadne ovplyvnilo ich osobný rozpočet..
Kedysi bol argument, že "vozíme sa v starých šrotoch, tak za čo chcú zvyšovať to cestovné?" Ale teraz jazdíme v nových soroch, citelisoch, tedomoch, mercedesoch kapacity,...priemerný vek autobusov je celkom akceptovateľné číslo
Ale tak za tým treba hľadať aj politiku (dopravná komisia, stačí jej predseda, vedenie mesta, vedenie DPB, kto je z akých strán..)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.