Reakcia na: MatejBA #162692:
Teraz to vyzerá na dilemu, buď zásadnejšie škrtať vozokm, alebo nechať tento objem výkonov a zvýšiť cestovné... samozrejme nejaké úpravy minibusov a bežných liniek ešte budú, ale to nebudú nejaké citeľné zmeny...Ja síce nemám nejaké extra ekonomické vzdelanie, ale od zavedenia eura napr. sa postupne nenápadne zdražujú potraviny, ceny pohonných hmôt, energií a neviem čoho ešte, koľko zamestnancov má tak nastavené mzdové podmienky, že sa im priebežne valorizujú mzdy...
ale všetci budú kričať len preboha to cestovné nech sa nezdražuje .. ako keby to nejako zásadne ovplyvnilo ich osobný rozpočet..
Kedysi bol argument, že "vozíme sa v starých šrotoch, tak za čo chcú zvyšovať to cestovné?" Ale teraz jazdíme v nových soroch, citelisoch, tedomoch, mercedesoch kapacity,...priemerný vek autobusov je celkom akceptovateľné číslo
Ale tak za tým treba hľadať aj politiku (dopravná komisia, stačí jej predseda, vedenie mesta, vedenie DPB, kto je z akých strán..)
Ámos
Vyberam z literatury: 3-4 rocne dieta -
Vnímanie nadalej charakterizuje synkretizmus. Dieta nedokáže podrobne analyzovat vnímaný objekt, rozclenit ho na casti a potom ich spojit do uzavretého celku. Postrehuje globálne, obrysovým a povrchným spôsobom. V predmetoch a javoch vyclenuje tzv. silné vlastnosti, ktoré mimovolne upútavajú pozornost a možno ich lahko postrehnút. Sú to vlastnosti vonkajšieho vzhladu.
No ty si uz vtedy vnimal ako funguje zeleznica a jej zamestnanci ? ? Ze by sme tu mali dalsieho Sheldona? Hm...., NIE ?