mozno problem je prave v tom, ze sa vytvorili nepotrebne posty, ktore zozieraju viac prostriedkov ako si vieme predstavit. no povedz mi, ze nemam pravdu.
TP myslíš asi trvalý pobyt. To práve je divné, lebo občanov s trvalým pobytom v okolí zimáku chcú prinútiť, aby parkovali počas MS v priestoroch bývalého cyklistického štadióna (tak to bolo nedávno prezentované). Ak sa to zmenilo, oprav ma.
Kto je ten UHLER? Nejako do toho moc vidí... Za posledné roky (10 -12 rokov) sa robilo v DPB niekoľko personálnych auditov a často sa zistili skôr chýbajúci pracovníci na jednotlivých postoch ako prebytoční. Napriek tomu sa znížil stav zamestnancov v DPB v priebehu tých rokov o vyše 1000 ľudí !!! Teraz ich je tam však požehnane... :-((( Ak sa stále budú hľadať personálne rezervy, dôjde k stavu, že posledný zhasne (kľúč ani nebude komu odovzdať). Isté činnosti si vyžadujú potrebný počet ľudí. Ak sa na nich bude šetriť, tak tí zostávajúci síce budú mať trochu vyššie mzdy, ale nebudú prácu kvalitne odvádzať a stíhať. A to nie je len problém DPB, ale aj iných firiem na Slovensku. Keď nie sú prachy, hľadajú sa vnútorné rezervy. Nikdy sa však nepátra, PREČO nie sú prachy!!!
na 84/99 z mly na fars je vo svetelnej križovatke pravý pruh pre všetky tri smery pre všetku dopravu, je tam aj zvislá značka, podobne bolo z druhého pruhu zľava možné odbočiť doľava, ale iba pre "bus" na Farského z mosta (78 - keď ešte fungoval most) a je možné pre "bus" odbočiť vľavo i z druhého pruhu zľava pri ceste z N.mosta na Hálovu.
Re #162617 AAA: nebude to ten istý, kto v poslednom čase, bez ohľadu na slovníky, vymyslel slovo "magnitúdo"
Re #162602 Hug0: u nás by sa to neujalo - má to málo dverí a nemá to zavadzajúce sklopné sedadlá
radšej namiesto tej frašky s 30min intervalom doobeda mohli posilniť linky, ktoré premávajú pri zimnom štadióne. Alebo keď už moc chceli niečo dokázať, že vedia ako na to, mohli spraviť nasledovné :
- dočasne počas MS predĺžiť L31 popri zimáku
- namiesto H3 až kdesi do kelu čo má ísť posilniť L78 v úseku Ovsište - Astronomická do polovičného intervalu v časoch 12:00-23:00 alebo vložené spoje dať na L63 v úseku Avion - Hl.st./Račianske mýto
- spraviť vložené posilové spoje na L205 namiesto električky, ktorá premáva po Vajnorskej, síce je šanca, že s tým niekto pôjde no skôr verím v to, že ľudia pôjdu s tým čo bude stáť pri štadióne
Pozor, zatiaľ čo H1 bude jazdiť operatívne podľa potreby H2 - 4 od rána do 12:00 každých 30 minút a potom až do 23:30 každých 15 minút, s tým ťe po 23:30 rozvezú ľudí do jednotlivých mestských častí. ?
No, na tomto umývať disky...
Re #162607 frenky: to je napr. aj na Galvaniho, v smere od Rožňavskej, doľava do Ivánskej k Avionu pre 63 a 96..
na Molecke (a hocikde inde v Ba) to môže byť iba vtedy, ak svieti zelená na ľavé odbočenie v rovnakom čase ako zelená na smer rovno... (a plus je tam splnená podmienka o jazdných pruhoch)
no keby si vedel koľko chcú redukovať, tak je jasné nado všetko, že iba Petržalky sa to netýka a hovorím o čísle, ktoré hraničí s vytláčaním ľudí z MHD a to na surovo! Podľa toho koľko chcú škrtať, budú vozidlá tak plné, že ľudia nebudú mať ako cestovať, plus keď si prirátame zdvihnutie cestovného tak sa na to väčšina ľudí vys... tak narvané keď budú SORky pri tých škrtoch ak sa fakt udejú, tak im budú rámy praskať na 100% a môžu si sem rovno Libchaváci-dreváci spraviť v dielňach DPB vysunuté pracovisko, keď budú každý týždeň zvárať rámy SORkám ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA