Od neviemkedy bola skrátená linka dopravcu Volánbusz "Bratislava - Mosonmagyarovar - Gyor - Budapest" iba na územie Maďarskej republiky.
Z AS Mlynské nivy to chodilo 15:30 h každý deň. Ten spoj poobede do Budapešti premáva v pôvodných časoch - ale až z Rajky. Predpokladám, že aj ten ranný do Rajky ide v pôvodných časoch.
si robíš z toho prdel no predĺžením intervalu na L93 a 94 iby vyženieš ľudí z MHD a ubrať z L95 už môže iba debil, tá už teraz jazdí ráno narvaná, tak neviem čo chce ešte z nej kto uberať?! ?
L84 je špecifická v tom, že poobede s ňou cestujú z EUBA hodne študáci, lebo nie každý vypadne z EUBA tak ako chodí L184 preto neraz vidím druhú L184 prázdnu jak štátnu kasu ? zrovna dnes som takú plnú L84 chytil. Otázne by ale bolo, čo by jazdilo na L88, keby Solarisy šli na L94. Potom by L88 robila Petržalka čo by mali vozidlá aj bližšie k trase než z Trnávky, ale zas by dakto asi frfľal, že tam jazdia klbáky a že predĺžiť interval, to by sa rozbil preklad a prestupná nadväznosť s L88 alebo by nejaký "mudrlant" navrhol aby sa predĺžil interval na L80 z 12 na 15min ? aj keď mňa ten 12min interval na L68,80 a 88 vytáča lebo nejde s ničím iným preložiť a tiež je blbý prestup v sedle z L98 na 93/94 a opačne pri 6, resp. 12 na linku s 15min int. Hovorím, že je v tom bordel proste a chcelo by to zas reorganizovať, lebo za tých 5 rokov sa tu udialo toľko debilín, že celý fantastický systém sa rúti do sračiek. Ja by som skúsil napr.takú zmenu, že L78 by som sekol po Trnavské mýto, resp. otočila by sa cez Račko a L34 by obojsmerne premávala cez Šancovú a po Karadžičovej by šla ako L78 do Ovsišťa kde by končila. Kecy o tom ako ľudia chcú L78 na Muchovo nám. a bla bla bla vidím takmer každý deň keď príde z mesta už na Šustekovu L78 s 5-10 ľuďmi a od Mlynarovičovej na Muchovo nám. ide akurát tak ten čo zaspal. ?
15m su celkom dobry napad na 94, vozidla by zacinali na Vazovovej
Malo by daco robit aj s 83+84 lebo ma to uz vytaca, ked s nimi musim ist , v poobednej spici natrieskane a 93+94 pohodicka
Mohol by sa dat interval 8-9 minut ( co je pridanie 1 vozidla na hodinu resp. 2 vozidla v prekladovom useku 83,84) na 83,84 a na 93,94 spravit prekladovy 3 min. ( teda kazda linka 6 minut v spici )
Načo by chodil Maďar z Rajky do Bratislavy (taký kúsok) na viac dní? ? A ak ide iba na nákupnú turistiku do hypermarketu, tak môže platiť kartou, tak s hotovosťou v eurách nemusí vôbec prísť do kontaktu. ?
DPB ako je známe má bankový účet vo VÚB. No neviem, či tá prijíma (hoci aj pri vklade na vlastný účet) mince forintov. Skôr nie podľa mojich informácií.. Ale možno má DPB nejakú dohodu s VÚB..
ok, ale len korunovaný kkt môže redukovať L93! Nech teda potom nasadzuje Trnávka 15m na L94 a môžu sa klbáky nasadzovať inde, alebo nech jazdí v sedle iba L93 v intervale 7-8 a L94 bude iba špičková a posilní sa aj L68 z 12 na 10min pre začiatok, aj v sedle je tam slušný dopyt. Poobede je z Petržalky L94 zbytočná no L83 a 93 jazdia plné a aj niektoré L84. Chcelo by to zas od základov prekopať tento systém týchto liniek lebo niekde to jazdí husto a zbytočne a niečo by chcelo pridať, len problémom je ako to zosúladiť do prekladov a pod. L95 síce už nie je tak vyťažená ako keď chodila priamo cez Starý most, no ráno by si 4min zaslúžila bez diskusií, stále tie balíky ľudí čo berie niesú zanedbateľné.
Solaris je tam sukromne prideleny s 1 soferom -
Add 2 nie je tolko tedomov aby si zapezpecil vyhradne tedomovu 32+133 resp. potreba je 16, pocet vozidiel je 16 + ale treba hladiet aj na spolahlivost Tedomov, poruchy, prehliadky , nehody
Ked uz pises o vozeni vzduchu , pozri si taku 94 kolko tiez vozi vzduchu a to aj v poobednej spicke smerom do petrzky
Nikdy som nevidel L32 plnú tak, aby tam musel byť Solaris, kraťas postačí, interval tam nie je najhorší. Čo sa týka L133 tak to iba uberá na dôležitosti linke 33, ktorá vozí málo ľudí a namiesto toho aby sa využili kĺbové trolejbusy ktoré majú vyššiu kapacitu na dopravu z Molecky na DD tak tam hrajú prím krátke autobusy, teda budovať tam tú trať stratilo rokmi zmysel. Čo sa týka L35 a 135, ak človek zrovna trafí v CP jednu z tých dvoch hodinových prestávok u obidvoch liniek, tak akurát tak môže ísť pešo alebo sa odviezť k L32,33 či 133 aby sa dostal aspoň na Kuklovskú a odtiaľ pešo.
P.S.: NEVIETE DAČO O SNAHÁCH NA MAGISTRÁTE A DPB OPAŤ REDUKOVAŤ NOSNÉ LINKY 93,94 a 95?!
1.) Solaris na 133 NIE JE, mozno iba ako ZV, na 32 vsak je vhodny - to ze na useku ZOO-DD nie je az tak plny neznamena, ze na HL. ST - ZOO je prazdna ?
2.) Poobede to aj zalezi, kedy koncia skoly a zamestnania - su tam "okna" ked si sadnes aj na Lafranconi a su jazdy, kde si rad, ze pod NM vobec nastupis
3.) By ma zaujimalo o kolkej si siel Ja som siel busom 14:47 a dnes bol slusne plny (viac ako tvojich 20)
4.) Suhlas, aj ked tu linku obcas vyuzivam ked sa mi nechce ist peso a nahodou ju stihnem ?
ja by som počkal podľa toho ako sa bude riešiť doprava zo Slávičieho údolia, či bude električka alebo trolejbus za L31/39. Ak trolejbus, tak sa bude musieť aj nábrežie trolejovať a mohol by z DD premávať trolejbus minimálne po Nový most. Otázne je, ako si to mesto a DPB predstavujú ďalej, či by po Dostojevského rad prijali električku alebo trolejbus aby nevykonali rozhodnutie, ktorého by ľutovali (poväčšinou sa zavrhne električka a potom si trieskame hlavu o stenu, preto by nebolo od veci uvažovať aj o električkovej vetve na Trnavskú a Rožňavskú). Viem, že si zástancom električkovej trate Šafko-Dostojevského-Karadžičova-Račianske mýto-Predstaničné nám., v tom prípade sa ti bije tvoja podpora trolejbusov Dostojevského rad s električkou.
Dnes som 3 hodiny pobudol v Karlovej Vsi a robil som prieskum hlavne vyťaženosti L32,33 a 133.
1. Úplne neopodstatnene sú Solarisy nasadzované na L32 a 133. Akurát tie spoje čo dnes vykonávali Solarisy jazdili tak s 20-40 ľuďmi.
2. Plný bol iba každý druhý spoj na L133. Akoby podľa zákonu schválnosti vždy L32 a 133 brali balíky ľudí z Molecky na DD a L33 odchádzala tak s 20-35 ľuďmi, v tých lepších prípadoch to bolo "až" 50 ľudí. Využitie takej investície akou je t-bus trať som si predstavoval inak...
3. Od Nového mostu som šiel s L133 do KV ale cca 20 ľudí bolo v autobuse až po Molecku. Na toto fakt 6min interval netreba a už vonkoncom nie, keď paralelne popri nás šla celú cestu L4 kde bolo dosť voľného miesta aby tých 20 cestujúcich cestovalo električkou.
4. L135 - v autobuse sa viezli od DD traja ľudia, ktorí s ním šli na Púpavovú (asi nemali čo robiť) a pár cestujúcih fakt vyniklo keď na trasu paralelnú s frekventovanými električami išli s touto linkou, príp. cestujúce čo šla z MiÚ KV na Borskú bola fakt úkaz. ? Keby tá linka premávala kdesi fakt v zapadnutej a ťažko dostupnej časti mesta, nič by som nepovedal, že by to malo cenu si na ňu počkať, ale nemá... ako taký zmysel vidím v L35 ale bez zachádzky cez Veternicovú a Hlaváčikovu, kde autá tak blbo parkujú, že byť šoférom tak ten úsek trasy ignorujem rovno ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Z AS Mlynské nivy to chodilo 15:30 h každý deň. Ten spoj poobede do Budapešti premáva v pôvodných časoch - ale až z Rajky. Predpokladám, že aj ten ranný do Rajky ide v pôvodných časoch.