chce sa mi zvracať či už z Derkaya alebo aj Zachara ? kretén Zachar by mal dostať akurát tak po papuli a nie miesto šéfa DPB za zbabranú zmluvu na Solarisy s ktorými sme sa naťahovali keď na naletel on & spol. jak osy na med ? chce to konečne odborníkov bez konexií s J&T a pod. mafiou!
vďaka ? keby som mal komplet čísla, koľko požerú ostatné linky a koľko vypravuje aj Hroboňka, bolo by to lepšie. Inak mi stále príde divné, že aj cez víkendy je na L203 a 207 rovnaký interval ako cez pracovné dni, zaujímalo by ma, že čo s tým DPB plánuje spraviť.
ten kresťanský kkt vďaka, ktorému musí L44 premávať ku kostolu smerom k NOÚ? "Ďakujem" pekne, keď počujem, že sa má stará garda vrátiť, tak mi dochádza zle ?chce to komplet vymeniť a novú krv a nie kdejakých buzíkov po protekcií dosadzovať!
Kde ste všetci z DNV, píšte svoju starostovi, do BA novín.... čo je toto za bordel. Aj keby celú kruháč zadláždili životnosť odhadujem tak na rok, maximálne dva (podľa stavu zadláždených zastávok MHD v ZA - a tie boli v priamom smere, nie v oblúku ako toto). Zámková dlažba na vozovku sa hodí niekam do obytnej zóny, prípadne na parkoviská, kde sa jazdí pomaly a s "ľahkými autami", nie na hlavný príjazd do 10-tisícového sídliska, kde jazdia 20-tonové autobusy. ?
Jo, je tam zamkova dlazba, ale nie cely kruhac. Kazdopadne myslim, ze to parkrat pobehaju preplnene 21cky, pripadne nejaky zasobovaci kamion a budu kocky lietat. ?
Prečo nie? Však ak by prišlo tých 35+35 vozov, tak z kĺbov sa môže obratom vyradiť prvých 15 ktoré budú nahradené novými a zvyšných 20 sa použije na doplnenie počtu kĺbov na 208 a 212 a na inej, dnes sólo, linke.
Dnes máme podľa evidenčného stavu 120 vozidiel, pričom 44 je mladších ako 16 rokov (z tých starších je väčšina z nich po/pred nedávnej GO). Tých 70 nových síce nebude žiadne terno, ale stále je to dosť na to, aby sme jednorazovo obnovili väčšinu VP a potom je už možné postupne dokupovávať nové vozidlá.
Re #161745 Fixinela: Načo by sa Zachar zo ŽSR vracal do DPB?
Re #161744 Ámos: Ak doma nájdem, tak ti pošlem tabuľku s porovnaním produkcie exhalátov busu (tuším to bola norma Euro4) a trolejbusu (pri výrobe elektrickej energie na Slovensku).
Aj ja úplne súhlasím. Pokiaľ viem, aj stanovisko magistrátu Ba bolo že Tesco napájať z toho vjazdu do lidla, na Eisnerovej nerobiť ďalší kolízny bod a už vôbec nie kruháč...
Ale keď mestská časť vydala územné rozhodnutie v ktorom odignorovala stanovisko MG.. a Tesco začalo stavať dopravné stavby na ktoré ani nemalo stavebné povolenie (ktovie či ho má dodnes..) Výsledok vidíme...
Ešte čakám, kedy Tesco začne požadovať aby tam aj zastávku urobili (trochu irónie: veď sa jedná o hypermarket a ten predsa musí mať zastávku), keď zistia, že budú mať málo zákazníkov. Budú tvrdiť, že zo sídliska je tam ďaleko a ťažký prístup a podbné bláboly.
Plne súhlasím. Len dodám, že príjazd do Tesca sa mal riešiť vybudovaním spojnice od Lidla a urobiť semafórovú križovatku (do tej by sa zapojila od odbočka na benzínku). Takto vznikla ďalšia križovatka, navyše ten kruháč je dosť malý a spomaluje najmä kĺbové autobusy. Čo dodať, kompetentní zase niečo nezvládli.
Ten kruhak v DNV je tak neskutocne zbytocny.. to uz radsej mohli svetelnu krizovatku, alebo od Tesca do DNV maly podjazd..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe