Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #161672:
Rozmyslaju logicky:
ak pravidelna linka k divadlu, tak urcite na to nebude potrebny klbak v intervale 5 min v špičke a 7.5 v sedle a zvlast ak je to capacity...
- menovite 95ka je nosna linka ktora ma spajat safko (prip. prestup na apolle) co najrychlejsie s petrzalkou - s koridorom vyhradenym pre el. .. uz aj tak dnes kvoli uzavretemu staremu mostu je to dost vyhliadkova jazda.. a tahat ju este dlhsie kvoli tomu ze raz mozno z nejakeho spoja vystupi alebo nastupi clovek pri Sade J. Krala ❓
- ak by tam mali zachadzat iba niektore spoje L95, to je blbost lebo tym padom by bud nebol dodrzany interval zo Šafka alebo od Farského a navyše človek by musel skúmať cp, ak by tam chcl ísť, že či chytil práve ten spoj, čo tam zachádza..
- pri zachádzkach L50 už by to nebolo až také tragické ale v princípe platia podobné argumenty ako vyššie uvedené pri L95 a navyše L50 je cez pracovné dni s dodržiavaním CP (obojsmerne) na tom dosť zle kvôli vedeniu trasy a nepredvídateľným zápcham...

takto je tam linka v čase keď tam je najvyšší dopyt (alebo iba v čase keď je tam dopyt) ktorá pôjde raz za 30 min. a je obsluhovaná vozidlom s nízkymi nákladmi (Sor b9.5), možno by sa lepšie hodil minibus ale zas toľko ich nemáme... mali sme kúpiť sory B7.5 alebo teraz BN8.5 ? )

A večer je toto najlepšie riešenie, ako bolo navrnuhté, že po 21. hod sa tam pristaví záložné vozidlo ktoré pôjde po stanovenej trase a má obrovské výhody oproti zachádzke pravidelnej linky vyznačenej v CP, lebo
- predstavenia nie sú každý deň
- nevie sa presne kedy skončia (aj keď koniec sa dá predpokladať relatívne presnejšie ako špirtového podujatia alebo koncertu)
- keďže nemá svoj cp môže/bude musieť čakať aj všetkých dobiehajúcich dôchodcov z divadla
- pôjde iba potiaľ pokiaľ pôjdu cestujúci (napr. posledný vystúpi na Hálovej) alebo ak nebude mať nikoho nemusí ísť vôbec a môžu ho použiť inam ako ZV..
Reakcia na: 810zssk #161671:
Kazdopadne, neviem ako rozmyslaju, ked sa to da takto jednoducho vyriesit a usetrit. Napisem na zmenymhd alebo b.w.
Reakcia na: Marek1978 #161669:
To by slo, ale ta 50 sa mi zda lepsie.
Reakcia na: 810zssk #161667:
ale aj ta 50 by sla. Takisto narast 2 min.
Reakcia na: 810zssk #161667:
no vsak z mesta by isli zo safka a spat by prestupili napr. na farskeho na 78, 84. Staci jeden smer.
Reakcia na: Mike #161666:
nuz, treba pri tom aj rozmyslat ?
Reakcia na: Marek1978 #161659:
To by urcite slo, ale co opacny smer? 🙂 Preto by mi prislo najrozumnejsie tam skor predlzit vybrane vecerne spoje linky 50.
Reakcia na: TeBeCe #161665:
On asi čerpal z tohoto:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2c252924293a2f361f24212c28253230eff2212c24293a2f36ea

tam je 6505 ako historické vozidlo, ale 6517 už nie ?
Dnes ako som siel rano L17, na zastavke pri DU, vystupovala nejaka babenka a malom ju sepalila nejaka combi Honda...ak by bola baba o sekundu rychlejsia asi by skoncila v spitale ? Fesi nesiel krokom , ale aspon 40 km/h a to elektricka uz davno blikala ? Kde boli zabaci? Jaaaj lepsie je sikanovat nejakeho felicistu za rozmlatenu hmlovku, alebo den presle face v lekarnicke ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #161652:
nebola RTG robená preto, "lebo GIB"? ? záporožská je odtiaľ možno do dvoch minút peši...
Reakcia na: Marek1978 #161660:
Mas pravdu , to som si ani nevsimol ?
Reakcia na: Marek1978 #161659:
Good idea s tou 95kou - boli by tam len nejake dva urcene spoje so zachadzkou na 19tu k Arene z mesta . Hoc mohol by vzniknut problem ze cesta niekomu trva bez zachadzky 14 minut so zachazdkou 16 a hadaj sa potom s revizorom .
Otazne je potom aj spojenie po predstaveni , kedze predstavenie nekonci asi stále o 21.00
Reakcia na: Petto #161658:
ani na 32 by nestacili 4 vozy. Treba ratat aj s prestavkami. Cize 5 vozov.
Na margo tych zmien od 28.2. a setrenia v DPB by nebolo vhodnejsie nezavadzat ziadnu linku 89, zrusit spominane linky 180 a 82. Stacilo by, keby kazdu hodinu zachadzala na cint.Pe. linka 80 a v blizkosti divadla by nemohla ist linka 95 v smere z mesta nie tou prvou odbockou na nadjazd smer TPD, ale isla by rovno a stala by pri stadione, kde by ludia odtial v pesej dostupnosti mohli ist do, z divadla a vyjst hore pred mostom a tak ist k TPD? Vsak tam je to prejazdne, ci nie? To je zachadzka 1 min. Tymto by sa usetrilo viac. Aj tak 95% ludi, co ide do divadla ide autom. A ti, co potrebuju ist busom, tak nastupia pri stadione a odvezu sa k tpd a tam mozu prestupit, kam potrebuju.
Reakcia na: no.ev.di. #161657:
na 133ke by si nevyjazdil poobednu spicku s 4 vozidlami ( 4 x12 = 48 minut - 1 kolo ) , hoc v sucasnosti je rano 8 vozov ( 8x6 minut = kolo 48 ) ,ale poobede je to uz 9 vozov ( 9x6 = 1 kolko 54 minut )
Reakcia na: MatejBA #161596:
Ešte ma napadlo jedno riešenie situácie okolo L32/33/133, tu je :
L32 : Hl.st. - Kramáre - Mlynská dolina - Molecova - Janotova - Karloveská a ďalej k Hl.st. (vyšlo by to pri 12min intervale na 4vozidlá)
L33 : bez zmeny trasy, i=6/7-8/6//7-8 + by boli pridané v 12min intervale spoje obsluhované Solarismi počas špičky (potreba 2kusy iba počas špičky)
L133 : i=12/-/12//-, všetko Solarisy, vyšlo by to na 4ks
- na úseku Dlhé diely - Molecova by bol interval 3min v špičke a mimo nej 7-8minút s tým, že počas špičky by každý druhý spoj z DD na Molecovu vykonával Solaris.
Reakcia na: ufo #161654:
no nie, len ked ministerstvo dopravy povie, ze to treba urobit, tak to bude stat! neviem ako je postavena zmluva o spolupraci a vykonoch vo verejnom zaujme. ked je tam, ze ZSR musia akceptovat poziadavky...
v kazdom pripade ta trat vyzaduje nejake investicie, zas ktora trat na Slovensku nie. ? Snad len 120 medzi Račou a NVM a potom 127 Žilina - Krasno (to aby sme len neociernovali ? )
Reakcia na: Ámos #161651:
pokiaľ sú koľajnice OK, tak je to ešte v pohode, no nebola pri Dvoch levoch zváraná koľajnica, či nepraskla tam dakedy koľaj alebo pri Medickej záhrade? Tiež si spomínam, že keď tu chvíľu behala električka pre Cagliari, tak museli ten vytŕčajúci betón orezať aby to nezachytila nejakou časťou. Naše električky znesú veľa, ale NP električky si vyžadujú inak vyzerajúci zvršok, čo je doteraz pre DPB takmer neznáma vec, no musia sa na to pripraviť.
Reakcia na: Ámos #161653:
ŽSR niečo stojí, keď Regiojet vznáša pripomienky? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.