Reakcia na: Marek1978 #161672:
Rozmyslaju logicky:ak pravidelna linka k divadlu, tak urcite na to nebude potrebny klbak v intervale 5 min v špičke a 7.5 v sedle a zvlast ak je to capacity...
- menovite 95ka je nosna linka ktora ma spajat safko (prip. prestup na apolle) co najrychlejsie s petrzalkou - s koridorom vyhradenym pre el. .. uz aj tak dnes kvoli uzavretemu staremu mostu je to dost vyhliadkova jazda.. a tahat ju este dlhsie kvoli tomu ze raz mozno z nejakeho spoja vystupi alebo nastupi clovek pri Sade J. Krala

- ak by tam mali zachadzat iba niektore spoje L95, to je blbost lebo tym padom by bud nebol dodrzany interval zo Šafka alebo od Farského a navyše človek by musel skúmať cp, ak by tam chcl ísť, že či chytil práve ten spoj, čo tam zachádza..
- pri zachádzkach L50 už by to nebolo až také tragické ale v princípe platia podobné argumenty ako vyššie uvedené pri L95 a navyše L50 je cez pracovné dni s dodržiavaním CP (obojsmerne) na tom dosť zle kvôli vedeniu trasy a nepredvídateľným zápcham...
takto je tam linka v čase keď tam je najvyšší dopyt (alebo iba v čase keď je tam dopyt) ktorá pôjde raz za 30 min. a je obsluhovaná vozidlom s nízkymi nákladmi (Sor b9.5), možno by sa lepšie hodil minibus ale zas toľko ich nemáme... mali sme kúpiť sory B7.5 alebo teraz BN8.5 ? )
A večer je toto najlepšie riešenie, ako bolo navrnuhté, že po 21. hod sa tam pristaví záložné vozidlo ktoré pôjde po stanovenej trase a má obrovské výhody oproti zachádzke pravidelnej linky vyznačenej v CP, lebo
- predstavenia nie sú každý deň
- nevie sa presne kedy skončia (aj keď koniec sa dá predpokladať relatívne presnejšie ako špirtového podujatia alebo koncertu)
- keďže nemá svoj cp môže/bude musieť čakať aj všetkých dobiehajúcich dôchodcov z divadla
- pôjde iba potiaľ pokiaľ pôjdu cestujúci (napr. posledný vystúpi na Hálovej) alebo ak nebude mať nikoho nemusí ísť vôbec a môžu ho použiť inam ako ZV..
TeBeCe