Vie niekto, podľa čoho sa určujú doby na nástup a ukončenie služby? Sú dosť rozdielne. Pokiaľ viem, vodiči električiek majú na oboje vždy 20 minút (je to tak, KLF?). Autobusy majú síce asi všade 20 minút na nástup, ale na ukončenie v 3.DPA 10 minút, po prvej časti delenej služby dokonca len 5 (napr. 32/4), kým 1. a 2.DPA má 30, resp. 15 minút (napr. 63/5). Vie to niekto doplniť, upresniť, vysvetliť príčiny rozdielov?
mickey
Ako vodic supravy vidi, ci este niekto vystupuje z druheho vozna, ked ho este nevidno vo vonkajsom spatnom zrkadle? Napr. starsi clovek, ktory ma problem zist dole tymi strmymi schodmi, potrebuje na vystupenie viac casu. Povedzme, ze vystupuje ako posledny. Z vonkajsieho spataku sa to musi javit, ze tam uz nikto nevystupuje a potom nie je problem zavriet dvere aj s cestujucim, ktory sa do nich prave krvopotne prebojoval. Ako to riesite?