Reakcia na: MatejBA #161504:
aby si si necvrkolz tých električiek, má ich aj Rača, Ružinov, Nové Mesto, centrum aj Dúbravka a nie len Karlova Ves! Sa tváriš ako keby tie električky vlastnila nejaká špeciálna prevádzka DPKV či čo a trepela tým len KV ? Či teraz preto,že tam chodia 20-30 ročné električky tak máte automaticky nárok na linky odšadiaľ - všade?! Alebo teraz má mesto vrátiť späť nové SORky a MBCC aby boli v KV spokojní? Kvôli rozmarom vašej MČ už jeden populistický buzík terorizoval celý DPB, takže aj by stačilo vaších rozmaznaných požiadaviek na DPB a riešiť dopravu na DD odborne a nie štýlom "my chceme L133, dajte nám ju", (nejak podobne vystupuje aj jeden "odborník/domovník" v oblasti riešenia NSMHD - ja chcem metro/vlak dajte mi ho). Načo potom chcete vlastne prestupný terminál na Molecovej keď tam nechcete prestupovať vlastne?! Chcete jazdiť kapacitnou L33 k električkám a mať prestupný terminál alebo chcete mať priamu linku do centra a Molecku v dnešnom stave? Rozhodnite sa tam na "kopčeku" čo chcete vlastne!

Valec
Myslím, že aj odporcovia tejto linky uznajú, že jej existencia aspoň v minimálnom rozsahu ráno je nutná kvôli nedostatočnej kapacite električkových liniek. Poobede by z tohto dôvodu nemusela byť, ale keď už rieši vzťahy s lokalitami kde sa nedá na jeden rozumný prestup dostať, tak budiš. V tom prípade by som ale navrhoval nasledovnú zmenu.
Upraviť linku 133 nasledovne:
Nová budova SND - Landererova - Marianum - Autobusová stanica - Wustenrot - Malá scéna - Molecova - Janotova - Baníkova - Segnerova - Molecova - Malá scéna - Wustenrot - Autobusová stanica - Košická - Landererova - Nová budova SND
Dôvody:
+ prestup na hrane z L33 (základný štandard cestovania),
+ nejazdí zbytočne pod drôtmi na DD (plus pre odporcov tejto linky),
+ skutočný expres z Karlovky na Mlynské Nivy (plus pre obyvateľov KV a DD),
+ keďže nestojí pri zastávkach električiek, nepotrebuje kapacitu pre tých, ktorým je zaťažko prestúpiť (plus pre obyvateľov KV a DD ktorý naozaj potrebujú cestovať ďalej ako pod Nový most),
+ interval by (myslím) postačoval kľudne 12/-/15//- (možno s nejakým vloženým spojom v čase navyššej spičky, alebo kapacitejšie vozidlo na tieto poradia) (plus pre celú BA, keďže sa ušetria výkony),
- neobsluhuje celé DD (čo si myslím, že by nemusel byť až taký problém),
- budú nadávať tí čo si zvykli (ale takí sa vždy nájdu, holt ekonomika je ekonomika). ?
Podľa potreby by asi bolo nutné mierne zahustiť interval na L33.