Obyvatelia DD by mohli poskladať sumu, za ktorú bola vybudovaná trolejbusová trať, keďže ide vlastne o zbytočnú investíciu a jednu 25Trky vystaviť na pešiu zonu pred školy ako memento. ?
a v prípade, že nie je zápcha, tak zas 133 nestojí na všetkých elinových zastávkach, keby jej pridali zastávky, už možno nebude taká obľúbená...
ale minule som si popoludní skúsil spraviť také nereprezentatívne pozorovanie rýchlosti - naraz sme vyrazili z Molecovej 4kou a rovnako štartovala aj 133ka a na La(n)franconi obe stáli v rovnakom čase na svojej zastávke, pričom 133 vynecháva Botanickú...
Re #161484 Trolleybus: a asi si zabudol, ze od septembra som sa v zapche zasekol iba 2 krat, pricom som meskal iba raz A to jazdim vacsinou spojmi 6:34 - 6:46; 7:04 - 7:34 ci 7:58 - 8:16
Re #161488 AAA: ja a logika? Vsak ja som podla dunca "pohlavny ud" ?
preco potom nimi vsetci cestuju a radsej nenastupia do 33 a pockaju si na 133?
ale suhlasim s tym ze by sa mohlo nieco spravit s DD , niektore linky by sa dali zrusit, chodi tam nehorazne vela autobusov v porovnani s inymi castami, vsetci vieme vdaka komu...
ani sa necudujem tym, co su z DD ze im 133 tak vyhovuje a nechcu za ziadnu cenu pocut o jej ruseni , jednoducho ked si zoberiete len cestu k novemu mostu, v pohode sa da usetrit aj okolo 5 minut, nemusia prestupovat + 133 je rychlejsia ako elektricka, skorej by som uvazoval zhorsit trochu interval na L33, keby byvam na DD ani mne a myslim si, ze nikomu by sa nechcelo prestupovat na elektricky ked mozu ist rychlejsie a priamo, viem ze elektricka by mala fungovat ako nosny system ale naozaj tak nefunguje, kedze je pomalsia ako autobusy a stoji pomaly vsade kde sa len da, zastavky tak na husto
a konecne nejake dobre spravy zastavky na znamenie a rusenie 156 a podobne, este by mohli aj par elektrickovych zastavok zrusit, zacat by mali vazovovou a nepostavit tu novu pred trnavskym mytom
Ved viem ako si to myslel, len som narazal na to ze takcitak to bude vzduchoprazdno spojene aspon do 1 linky a usetri sa ovela viac .?
Na 82ke boli 2 vozy 4 soferi ,
na 180 bol1 voz 1 sofer ,
na 89 vyzera ze bude 1 voz 1 sofer
+ asi sa usetri daco aj na vikendovej 51 a zrusenej 156
Inak 3502 je evidovany o5 medzi schopnymi nevyradenymi vozidlami ?
minibusy treba primárne na L35,44,135 a 147, t.j. tam kde by sa ani SOR B(N) 9.5 nenatrepal v niektorých úseko trasy. Na L151 už som videl aj SORku 9.5, takže tam sa nič nedeje ak nie je minibus.
Najrozumnejšie by bolo, keby L36 zrušili úplne. Zachádzka na Polianky sa dá riešiť aj inak.
A na L89 bude SOR BN9,5 tak akurát. Vždy lepšie ako minibus, namiesto ktorého by tam aj tak na 90% bola Karosa (dopadlo by to tak ako na L36)
Pochybujem, že to bude minibus, lebo tie nedokážeme vypravovať ani tam, kde ich teraz treba, na 36 sú bežne aj oba vozy Vrakosy. Rozumnejšie by bolo, keby urobili 36 opäť oficiálne "normálnu", jazdili by tam tie 2 SORky, čo by sa ušetrili po zlúčení 82 a 180 a zrušení 156 a 89 by bola oficiálne minibusová, kde by jazdili v prípade nedostatku minibusov tiež SORky. Alternatívnou minibusovou linkou k 89 by ešte mohla byť 54.
K Sadu pred začiatkom predstavenia a zo Sadu po jeho skončení.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ruslan
A na L89 bude SOR BN9,5 tak akurát. Vždy lepšie ako minibus, namiesto ktorého by tam aj tak na 90% bola Karosa (dopadlo by to tak ako na L36)