neopl@n: no veď v pohode, ja som len chcel ťa už spoznať. Dnes som tam bol, ale cez druhú hodinu, nechcel som ťa ťahať z hodiny. Ale včera som sa na teba pýtal cez veľkú prestávku a povedali mi, že chýbaš.
frenky: bola schôdza teraz v máji? A čo bolo napíš viac, bo bol hokej a tak som tam nebol. A zase to dostal Siemens, myslím si, že pán Lunáček zase inkasuje prašulky?
si: vtedy sme za naše problémy vinili čechov teraz je najväčší problém našej ekonomiky a štátu cigáni. Proste Slovač je taká, že vždy nájde chybu niekde inde. Som si istý, že po prvom máji 2004 to bude EU. Je to proste naša vlastnosť. Všetci chceme nízke dane, odvody všetko bezplatne (vzdelanie+zdravoníctvo) a čo najvyššie platy a dôchodky. Ale skade má ten štát zobrať prachy to už nikoho netrápi.
Z: to máš svätú pravdu, že tender v roku 2005 je pol po dvanástej. Naozaj by bolo najlepšie si teraz zobrať príklad z Prahy keď brala úver 5md. CZK od EIB s odložením splatnosti na desať rokov. Nám by stačilo 5mld. SKK. Veď to by v roku 2004 znamenalo nové trolíky a veeeľa busov. eliny ešte vydržia, ale trate nie. Potom by mesto už každým rokom odkladalo peniaze na splatenie dlhu (200,250,300,350,400,500,600,700,800,900 mil.) Neskôr sa rozpočet bude vyvýjať lepšie a nebude to také zaťaženie, ktoré by ohrozovalo investičné či rozvojové programy.
Andrej (Anndy 008): jasné, diskutovať treba o všetkom čo sa diskutovať dá, len aby to bolo v medziach slušnosti bez osočovania. Každý by mal trochu pozreť na svoj štýl a ešte raz si prečítať čo napísal, či to náhodou nevyznie urážlivo. to sa týka od m@rtina, cez mňa až po deka. No niekedy sa človek musí aj vyventilovať, no tu je ten probém, že nevidíš či je dotyčný iba nasraný alebo svoje slová myslí smrteľne vážne.
frenky: bola schôdza teraz v máji? A čo bolo napíš viac, bo bol hokej a tak som tam nebol. A zase to dostal Siemens, myslím si, že pán Lunáček zase inkasuje prašulky?

si: vtedy sme za naše problémy vinili čechov teraz je najväčší problém našej ekonomiky a štátu cigáni. Proste Slovač je taká, že vždy nájde chybu niekde inde. Som si istý, že po prvom máji 2004 to bude EU. Je to proste naša vlastnosť. Všetci chceme nízke dane, odvody všetko bezplatne (vzdelanie+zdravoníctvo) a čo najvyššie platy a dôchodky. Ale skade má ten štát zobrať prachy to už nikoho netrápi.
Z: to máš svätú pravdu, že tender v roku 2005 je pol po dvanástej. Naozaj by bolo najlepšie si teraz zobrať príklad z Prahy keď brala úver 5md. CZK od EIB s odložením splatnosti na desať rokov. Nám by stačilo 5mld. SKK. Veď to by v roku 2004 znamenalo nové trolíky a veeeľa busov. eliny ešte vydržia, ale trate nie. Potom by mesto už každým rokom odkladalo peniaze na splatenie dlhu (200,250,300,350,400,500,600,700,800,900 mil.) Neskôr sa rozpočet bude vyvýjať lepšie a nebude to také zaťaženie, ktoré by ohrozovalo investičné či rozvojové programy.
Andrej (Anndy 008): jasné, diskutovať treba o všetkom čo sa diskutovať dá, len aby to bolo v medziach slušnosti bez osočovania. Každý by mal trochu pozreť na svoj štýl a ešte raz si prečítať čo napísal, či to náhodou nevyznie urážlivo. to sa týka od m@rtina, cez mňa až po deka. No niekedy sa človek musí aj vyventilovať, no tu je ten probém, že nevidíš či je dotyčný iba nasraný alebo svoje slová myslí smrteľne vážne.
frenky
Dnes som mal moznost v ruke drzat PROJEKT ORGANIZACIE MHD v BRATISLAVE na obdobie 30.marec az december 1998 (nemam ho ako dostat na net, ale pokusim sa, dufam, ze d3k0 mi pomoze
Mimo toho, ze som skoro slzu vyronil, ked som porovnal vtedy a dnes. Uz len porovnanie takeho intervalu v SPICKE,SEDLE(sakra tak by som teraz prijal, aby to bralo html tagy
Vyberiem par liniek:
34>vtedy 5,14; teraz 9,14min.
83>vtedy 5,14; teraz 9,14min.
90>vtedy 10,12;teraz 15,20min. a takto by som mohol pokracovat dalej.
Alebo porovanie poctu vozov v rannej spicke>
34>vtedy 15, teraz 9
83>vtedy 20, teraz 12
Ved to je zalostne. Pokial sa nemylim (a urcite sa mylim) tak v roku 1998 a teraz na radnici sedia s mensimi obmenami ti isti ludia. Tak preco take drasticke uskrcovanie?
Ja tomu proste nechapem. Na jednej strane sa zvysuje cestovne a na strane druhej sa vsetko len uskrcuje.
A ked som raz pisal jednemu nemenovanemu ing. ohladom tej blbej 57cky, tak mi napisal, ze "starosta si dal poziadavku", fajn ja beriem, ze chcu vychadzat v ustrety, ale aj starosta DNV si uz x-krat dal poziadavku, aby 21 sa rozdelila a zhustil sa subezny interval!
A co sa stalo? Trt! Stale sa tam ludia tlacia ako sardinky.(uz sa neda povedat, ze ako dobytok, lebo aj ten ma v kaminonoch vyhradene miesto na statie). Mna to uz omrzelo, chodim 5tkou az na Vazku. Namiesto 25min. cstujem cca 45min., ale stoji mi to za to.
Strasne rad sa divam z okna saliny na zapchu na Karloveskej a vtedy si v duchu hovorim "vidite, keby ste neboli idioti, tak chodite vsetci elektrickou" a mozno by to uz potom dakoho prinutilo riadne zatlacit na papalasov na magistrate a zhustit intervali ako na autobusoch tak aj na elektrickach a trolejbusoch. (teraz budem pracovat ja na svojom projekte CO BY BOLO TREBA NA VYPRAVU ELEKTRICKOVYCH LINIEK SO ZHUSTENYMI INTERVALMI NA 6-8min., ak sa chcete dakto pripojit v zahlavy je moj mail)
Takze podme prediskutovat tieto 2 body>
1.>preco ten drasticky uskrt a ci sa to nedalo inak spravit
2.>preferencia elektrickovej dopravy
K tomu 2.bodu> na minulej schodzy sa hovorilo, ze celu Raciansku radialu prejdu odbornici so Siemensu a zhodnotia ci, kde a preco musi byt na danej krizovatke preferencia.
Takze vieme o tom daco nove?