určite bude treba dajako t-busy pomeniť, len otázka je, AKO?!
Tiež mi s odstupom času, príde predčasné to riešiť, keď nevieme nakoľko sa obmedzí využitie Hlavnej stanice počas rekonštrukcie. Potom určite nebude mať až taký zmysel tam napr. ťahať frekventovanú L93 Minimálne tie návrhy o jazde liniek cez Žabotovu, Jaskový rad a Karpatskú neznejú tak zle, ibaže predstava ako budú ľudia s kuframi zdolávať tie dlhé schody od lekárne pri Hl.st. k podjazdu popod trať mi príde riadne pritiahnutá za vlasy. Navyše sa bude aj Žabotova rekonštruovať komplet nanovo, keďže priberie o nejaké jazdné pruhy, takže tam by sme si otáčaním a-bus liniek pomohli iba dočasne. Zaujímavé ozaj bude kam sa upracú linky 201 a 210. L210 by mohla jazdiť dočasne za L209 k NOÚ. Otázne je, že čo vyhodiť z Kramárov aby tam bola kapacita L201 využitá.
Ďalej ak sa zvýši počet vlakov do ŽST Nové Mesto,tak pochybujem, že L96+196 by tam stačila. Potom mám skôr o tom predstavu, že by tam jazdila L68 v trase ... - Miletičova - Jégeho - Trnavská - Tomášikova - ŽST Nové Mesto. Ostatne neviem tiež či nebude zádrhel v odklone L96 k ŽST Nové Mesto, keďže za celotýždennou premávkou stojí práve požiadavka AVIONU, ktorý aj niečo platí, či sa mýlim?
Môže mi tu každý vyčítať, že mením moc liniek, ibaže zmeny, ktoré nastanú za nejak čas sa nedotýkajú iba tých liniek čo premávajú k Hlavnej stanici a ŽST N.M.
To by sa dalo vyriešiť viacerými spôsobmi.
1. Napr. useknutím L 208 na rajsku kedže až po hodžovo by bola nahrada 201/202 na šulekovu by sa mohla využiť 147.
2. ponechať to bez nahrady na najbližšie zastávky to nie je až tak ďaleko
3. nevim či existuje stopa Ul.29 augusta - rajska v smere od medickej zahrady (poprípad dobudovať) so zachádzkami opačným smerom zastávka cintorínska je len par mestrov od výstupišťa.
atď
Čo si zač, Jurajko? Keď vidíš problém v chronometrážach, oslov rezort prevádzky a techniky v DPB. Dozvieš sa viac. A ak si tam náhodou už bol (telefonoval), asi si zásady systému nepochopil. Ale písať a kritizovať sa dá stále.
Povodne vyjadrenia hovorili o Sokolskej. Ak bude vychod na Zabotovej tak je to trochu lepsie, ale stale mozu byt problemy.
K tomu ze nebudu stavat vsetko naraz - kedze tam rataju podzemne podlazia a teda budu musiet robit jamu tak by som cakal, ze bude naraz odstavena dost velka cast Predstanicneho namestia.
Ak Tvoji kolegovia na trati vedia jazdiť načas (alebo niektorí experti s náskokom) a Ty nestíhaš, tak zrejme máš niekde chybu medzi volantom a sedadlom.
Podľa mňa riešite blbosti, lebo ešte ani nevieš, či bude dočasný vchod na HLST cez Sokolskú. Podľa mňa skôr nie, keďže sa tam má budovať mimoúrovňová križovatka.
Možno bude cez Žabotovu. A kým sa vybuduje nová konečná pre gumokolnú HD, tak stará môže ostať (v upravenej podobe) na Predstaničnom.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Tiež mi s odstupom času, príde predčasné to riešiť, keď nevieme nakoľko sa obmedzí využitie Hlavnej stanice počas rekonštrukcie. Potom určite nebude mať až taký zmysel tam napr. ťahať frekventovanú L93 Minimálne tie návrhy o jazde liniek cez Žabotovu, Jaskový rad a Karpatskú neznejú tak zle, ibaže predstava ako budú ľudia s kuframi zdolávať tie dlhé schody od lekárne pri Hl.st. k podjazdu popod trať mi príde riadne pritiahnutá za vlasy. Navyše sa bude aj Žabotova rekonštruovať komplet nanovo, keďže priberie o nejaké jazdné pruhy, takže tam by sme si otáčaním a-bus liniek pomohli iba dočasne. Zaujímavé ozaj bude kam sa upracú linky 201 a 210. L210 by mohla jazdiť dočasne za L209 k NOÚ. Otázne je, že čo vyhodiť z Kramárov aby tam bola kapacita L201 využitá.
Ďalej ak sa zvýši počet vlakov do ŽST Nové Mesto,tak pochybujem, že L96+196 by tam stačila. Potom mám skôr o tom predstavu, že by tam jazdila L68 v trase ... - Miletičova - Jégeho - Trnavská - Tomášikova - ŽST Nové Mesto. Ostatne neviem tiež či nebude zádrhel v odklone L96 k ŽST Nové Mesto, keďže za celotýždennou premávkou stojí práve požiadavka AVIONU, ktorý aj niečo platí, či sa mýlim?
Môže mi tu každý vyčítať, že mením moc liniek, ibaže zmeny, ktoré nastanú za nejak čas sa nedotýkajú iba tých liniek čo premávajú k Hlavnej stanici a ŽST N.M.