Reakcia na: MatejBA #159267:
ty magor, sa pozri koľko zarábame my a koľko vo Viedni! Vo Viedni zarábajú v priemere 2,5x toľko čo my! Tu je cena hodinového lístka o 61% nižšia ako tam, ibaže platy tu máme nižšie o 65%. Opačne porovnané, ich cena lístka je 257% z ceny nášho a ich plat je z nášho 289%. Silno pochybujem, že by to zvýšenie ceny malo nejaký pozitívny dopad na kvalitu cestovania. Iba ak tak sa dvihnú platy papalášom a kancelárskym krysám na Olejkárskej a pár vyššie postaveným, ale šoférom, či údržbárom pôjde hovno. A pokiaľ by aj dvihli platy údržbárom, kto sa zaručí, že sa budú riadne starať o autobusy a nie ako doteraz, že improvizujú a serú na to? Keď na 3-4 ročný SOR prinitujú do interiéru nejaký umakart čo vyzerá jak z kuchynskej linky (videl som na vlastné oči v nejakej BN 9.5) alebo nebodaj, keď začnú opravy karosérie vykonávať ako na Ikarusoch 280 rôznymi "prilepenými" kúskami plechu, tak si môžu zvyšovanie cestovného do riti strčiť. Ešte k tomu aby človek cestoval 15min na neprestupný lístok za 60c, tak to môžu rovno zabudnúť. Pred 7-8 rokmi sme sa za 18sk=0,60€ vozili 30min na prestupný lístok a teraz zrazu bez prestupu za tú istú cenu a iba 15min? A za ďalšie si pozri porovnanie ceny lístka a výplaty od eripmav. Aj keď by som to rozpätie platov opravil na 1000 až 2000 Kčs. A za obnovu vozového parku lacnými Libchavskými low-costami teda odmietam priplácať iba preto, že J&T sa potrebuje nažrať a uživiť svoju projekt "low cost plechovky na kolečkách" a že hajzlíci z predstavenstva DPB dostali do vačku "sprepitné" a pretlačili opäť SOR, ktorý v pôvodnom zmarenom tendri na 240ks ani nebol. SOR teda nemá s kvalitou dopravy rovnej tej na západne nič okrem nízkopodlažnosti spoločné. To vozidlo by vo Francúzsku, Rakúsku, Švajčiarsku či Nemecku možno očarilo tak v 90-tych rokoch a my, resp. pár idiotov čo sa ho musí chorobne zastávať tu nad ním onanuje v roku 2010! Veď už aj laici, obyčajní cestujúci rozoznajú čo je SOR low-cost plechovka a kvalita v podaní Mercedesu, či MAN alebo Solarisu.
Cielom je aby ludia viac na platbu pouzivali kartu, namiesto hotovosti (nie aby viac platili)
S499.1023
Aj tak mu to cvaknutie lístka nie je nič platné, keďže je vylučovaný z prepravy na základe úplne iného ustanovenia.