Reakcia na: ear4 #159129:
Nože mi ešte raz pripomeňte aký je to ten SOR úsporný, ekonomický, konštrukčne revolučný a neviem ešte aký autobus? Aká to bola pre Bratislavu bohovská kúpa, pretože si mesto nemôže dovoliť vyhadzovať peniaze za drahšie vozidlá? Akosi tu tieto hlasy utíchli...Re #159130 no.ev.di.: Pokiaľ si dobre pamätám znenie zákona o ochrane osobných údajov, je nezákonné urobiť niečí audiovizuálny záznam ak s tým daná osoba nesúhlasí. Keby sa tí revízori nesprávali ako vypatlaní kreténi a namiesto hustých rečí zavolali políciu oni, mohol to byť práve sťažovateľ, ktorému by za jeho konanie hrozil prúser. Takto mi to pripadá ako zrážka blbcov.
Mike
zatiaľ čo viem jedine u trolejbusov pozerajú zakaždým všetkým vodičom DAT-karty po každej jednej službe a automaticky za každú zastávku kde ide vodič +2 a viac má dolé istú čiastku z prémií ( po starom 50 SKK). Teda tolerovaný náskok u trolejbusov je +1min. okrem konečnej. Ale aj tu sa nájdu vodiči, ktorí si môžu bez postihovania dolviť ľubovolný náskok a podľa toho aj jazdia.
V ostatných prípadoch nemám vedomosť, že by pozerali automaticky DAT kartu všetkým vodičom. U električiek dajme tomu pozerajú karty námatkovo a čo viem v Krasňanoch sa toleruje na trase +1. Ale napr. v Juráku už strhli vodičovi prémie aj za +1.
A u autobusov prakticky čo prevádzka to iný prístup. Vzáasade platí u všetkých 4 kolón že DAT-karty pozerajú iba ak dojde na vodiča sťažnosť. Ale vtedy strhnú prémie vodičovi aj keď išiel na +1 (čo som počul kolóny 1, 2 a najnovšie aj 4) zasa na 3 DP učia že tolerovaný náskok je +2 min.