Reakcia na: Marek1978 #159109:
Keď si EU vydupala celodennú a sobotňajšiu premávku linky 120 (i keď čo ma pamäť neklame, tak 120 mala vždy celodennú premávku), tak pri EU stála akurát tak linka 21 a 118 a to ešte časť školy bola aj inde (tuším pri Zimáku). Dnes tam majú celodenne 68, 87, 88 a 98.Re #159110 Peon: Pekne si to pomenoval, jasné že je to kšeft, však preto všetky zľavnené platby treba robiť tou kartou. Som zvedavý, keď mesto zverejní všetky zmluvy tak ako chce, čo zaujímavé sa v nich dozvieme. ?
Re #159112 Peon: Ak to zažiješ opäť, tak rovno posielaj sťažnosť na odbor dopravy BSK. Číslo linky aj spoja máš na lístku. Odchody sú závazné, aj minútový nádskok je na pokutu.
Re #159117 Peon: To si povolil DP sám sebe (a svojim zamestnancom), isto by mu to pri viacerých a neustálych stažnostiach neakceptoval jeho objednávateľ.
Mike
zatiaľ čo viem jedine u trolejbusov pozerajú zakaždým všetkým vodičom DAT-karty po každej jednej službe a automaticky za každú zastávku kde ide vodič +2 a viac má dolé istú čiastku z prémií ( po starom 50 SKK). Teda tolerovaný náskok u trolejbusov je +1min. okrem konečnej. Ale aj tu sa nájdu vodiči, ktorí si môžu bez postihovania dolviť ľubovolný náskok a podľa toho aj jazdia.
V ostatných prípadoch nemám vedomosť, že by pozerali automaticky DAT kartu všetkým vodičom. U električiek dajme tomu pozerajú karty námatkovo a čo viem v Krasňanoch sa toleruje na trase +1. Ale napr. v Juráku už strhli vodičovi prémie aj za +1.
A u autobusov prakticky čo prevádzka to iný prístup. Vzáasade platí u všetkých 4 kolón že DAT-karty pozerajú iba ak dojde na vodiča sťažnosť. Ale vtedy strhnú prémie vodičovi aj keď išiel na +1 (čo som počul kolóny 1, 2 a najnovšie aj 4) zasa na 3 DP učia že tolerovaný náskok je +2 min.