Reakcia na: kecho #159083:
v tom prípade by som spravil to, že by som potrestal aj revízorov za hrubé správanie a fotografa za neoprávnené fotenie a neobišla by z krátka ani jedna strana. Inak je komické, keď DPB posudzuje prešľapy svojich zamestnancov. Buď sa to rieši "pohovorom" alebo "pochybenie nebolo zistené na strane zamestanca DPB". Pravdou však je, že ak by dávali zapravdu ľuďom tak, by sa to začalo zneužívať.
Boris
Dnes to bolo podobne, idem na zastávku, grafikon nikde. Čakám 25 minút, príde Irisbus, dvere neotvára. Na zastávke na znamenie dievčina stlačí Stop. Ide prednými dverami, vodič zastaví, ale zasa neotvára. Na ďalšej zastávke už pani stláča modré tlačidlo, vodič zasa neotvára, tak po chvíli mačkám červené, nech sa zobudí. Začne vykrikovať z kabíny že modré, modré ... S týmto sa stretávam často. DPB robí všetko preto, aby odohnal čo najviac zákazníkov.