Reakcia na: S499.1023 #158636:
asi ťažko lebo SOR nemal na tender podľa vypísaných parametrov nárok. V tendri na 240ks bola požiadavka na určitý predaný počet kĺbových autobusov počas uplynulých rokov čo SOR nespĺňal v roku 2009 a to mu teda nehralo do kariet. Okrem toho ak by bola súťaž ozaj transparentná a vyhral by ju SOR bez hlavných kritérií ako "najnižšia obstarávacia cena" alebo "počet dverí" a hlavne bez toho, že im výhru zabezpečia nadštandardné vzťahy skrz J&T, tak by som nebol proti, ibaže ma irituje na SORe to, že oni nevedia čiste vyhrať takmer žiadny tender a na Slovensku sa im darí iba vďaka skorumpovanosti a rodinkárstvu. Na druhej strane vítam tú možnosť, že SOR veľmi ochotne dodá náhradné diely alebo opraví vozidlo v prípade poruchy ak je to potreba a tiež je výhoda pre BA v tom, že ich tu je viac, tým pádom sa problémy s vozidlami vždy riešia s jedným dodávateľom.Re #158638 dopravak123: to zadlžovanie má aký význam teda? Ide o nadštandardné vzťahy so SORom (aby SOR získal čím skôr referencie na potrebný počet predaných vozidiel, aby DPB vypísal ďalší tender na klbáky kde už by SOR spĺňal predané počty vozidiel) alebo je to úprimná snaha mesta tie autobusy tu čím skôr mať?
PVo
http://www.youtube.com/watch?v=AWLXfWkD0cA