MINULÁ KAUZA S (NE)UDELENÍM DOPRAVNEJ LICENCIE
Zdá sa mi, že z tohto fóra som sa pred pár rokmi dozvedel o odvolaní sa nejakého podnikateľa na Ministerstvo dopravy, pretože Banskobystrický samosprávny kraj mu odmietol udeliť licenciu na prímestskú linku do / z nejakej obce. Tuším ponúkal nižšie cestovné než SAD Zvolen (?) a ani nežiadal dotácie.
Vedeli by ste mi prosím poskytnúť bližšie informácie, príp. dať linky na články, kde sa o tej kauze píše a ako to dopadlo? A ten podnikateľ nejaký čas tú linku aj reálne prevádzkoval?
Nepamätám si ani názov toho malého súkromného dopravcu, preto si to nemôžem na internete sám vyhľadať.
Zdá sa mi, že z tohto fóra som sa pred pár rokmi dozvedel o odvolaní sa nejakého podnikateľa na Ministerstvo dopravy, pretože Banskobystrický samosprávny kraj mu odmietol udeliť licenciu na prímestskú linku do / z nejakej obce. Tuším ponúkal nižšie cestovné než SAD Zvolen (?) a ani nežiadal dotácie.
Vedeli by ste mi prosím poskytnúť bližšie informácie, príp. dať linky na články, kde sa o tej kauze píše a ako to dopadlo? A ten podnikateľ nejaký čas tú linku aj reálne prevádzkoval?
Nepamätám si ani názov toho malého súkromného dopravcu, preto si to nemôžem na internete sám vyhľadať.
Peon
Viem, že ani pri vyhľadaní spojenia cez www.cp.sk mi to už Žilinu neukáže, keďže tam v skutočnosti nepremáva. Ja kritizujem ten PDF súbor. Je aj v tlačenej podobe v knižnom cestovnom poriadku Slovak Lines.
Za východiskovú zastávku sa považuje ktorá? V jednom smere to môže byť napr. Bratislava a v opačnom smere Žilina... To môže dopravca žiadať o licenciu najskôr napr. v Bratislavskom samosprávnom kraji a ak mu náhodou nevyhovejú, tak sa obráti na Žilinský samosprávny kraj?