Otázka k článku "Návrh osobitného pruhu pre autobusy SAD ...":
Šamorínska ul. bola zjednosmernená pre SAD, zatiaľ čo pre IAD bola ako tranzitná znemožnená v oboch smeroch? Nemohla pre SAD zostať ako obojsmerná?
Mňa totiž nedávno prekvapilo, že prímestský bus Slovak Lines do Šamorína išiel ako 79-ka smer Lieskovec po Mramorovej ul., kde má aj zastávku neďaleko križovatky so Šamorínskou ul. (nechodievam tade). "Pekná" nadchádzka, to BSK prepláca vzkm navyše?
Ale späť do Bratislavy išiel prímestský po Šamorínskej ul. Keďže tam nie je fyzická zábrana, neporušujú to "autisti"? Sú tam niekedy aj policajti?
Šamorínska ul. bola zjednosmernená pre SAD, zatiaľ čo pre IAD bola ako tranzitná znemožnená v oboch smeroch? Nemohla pre SAD zostať ako obojsmerná?
Mňa totiž nedávno prekvapilo, že prímestský bus Slovak Lines do Šamorína išiel ako 79-ka smer Lieskovec po Mramorovej ul., kde má aj zastávku neďaleko križovatky so Šamorínskou ul. (nechodievam tade). "Pekná" nadchádzka, to BSK prepláca vzkm navyše?
Ale späť do Bratislavy išiel prímestský po Šamorínskej ul. Keďže tam nie je fyzická zábrana, neporušujú to "autisti"? Sú tam niekedy aj policajti?
no.ev.di.
a) hl.st. - Patrónka - Polianky - Dúbravka
b) Trnavské mýto - Trnavská - Rožňavská
c) Ružinovská - Záhradnícka - Mickiewiczova - Obchodná
d) Kamenné nám. - Dunajská - aut.st. - Gagarinova - Kazanská - Dolné hony
ma napadla ešte jedna trať a to niečo podobné ako si písal o trati na obsluhu Eurovey, ibaže v inom variante a síce :
Pod Predstaničným námestím, by sa trate delili na dva smery, jeden smer I.Karvaša a druhý by šiel pod zemou na Trnavské mýto so zastávkami Karpatská, Račianske mýto a Trnavské mýto pod zemou a trať by vychádzala na povrch pri kúpeloch centrál, teda by sa po el. trati na Miletičovej dalo ísť iba na smer Račianske mýto - Hlavná stanica, nakoľko cestovať z Ružinova do centra cez Trnavské mýto je zachádzka a priamo to je cez Záhradnícku kratšie. Ďalej by trať pokračovala po Miletičovej, Košickej a Landererovej okolo Eurovey alebo cez Dostojevského rad s napojením pri Šafku. Kedy bol plán stavať trať cez Pribinovu a Košickú, ibaže električka by musela pri SND ísť pod zem a na Košickú by sa kvôli zjazdu z mosta Apollo už nedostala, resp. by musela ísť zas pod zem aby sa dostala na Košickú. Čo sa týka kapacity električkovej dopravy centrum - Trnavské mýto, tak by ju zabezpečili električky premávajúce z Vajnorskej a Trnavskej cesty.