Reakcia na: Valec #158102:
Len doplním ten môj bod o citáciu z Posúdenia širších dopravných vzťahov a dopravnej obsluhy územia vypracovaného Ing. Morávkom."Nová prepojovacia komunikácia a presun zastávok E MHD do priestoru medzi Vazovovu a Fazuľovú odstránia súčasné nedostatky a kolízne body pri pohybe vozidiel v území a umožnia nové úpravy na Vazovovej v priestore medzi školami."
Takže priamo tento dokument odporúča presun zastávok (hovorí v množnom čísle, takže zrejme obojmerne). Keďže som sa zatiaľ stretával len s kladnými hodnoteniami práce Ing. Morávka (a teda verím že počas svojho života toho vyprodukoval viac než dosť a jeho názory boli vysoko hodnotené osatnými ľuďmi v odbore), pokladám jeho stanoviska ďaleko odbornejšie ako názory typu "ja si myslím".
Pre info, dokument nájdete tu: http://eia.enviroportal.sk/dokument.php?id=21725
Re #158106 Martin: Joooj, len ty tam máš zmes jednosmeriek a z toho väčšinu (podľa mňa zbytočne - lebo nevidím v tom žiadny prínos) v úplne opačnom smere než dnes. Pritom by to šlo oveľa jednoduchšie. Naviac, ten úsek vôbec nemusí byť pre IAD uzatvorený, stačí keď sa tam vybuduje niečo ako v Brne na Kounicovej alebo Táborskej. (čo tu bolo aj prezentované).
veď by "Nick" skolaboval ?
Ike
Urcite by som nerusil existujuce trate. Ale v nekopcovitom terene by som uprednostnil elektricku pred tbusom. Ale vravim ze priorita je riesenie dopravy pre dochadzajucich. A to je vlak. Vlak spojit s obcami bez vlakovej obsluhy autobusom. A v obciach, kde je casova dostupnost vlaku horsia, ako cesta iad/mhd v idealnych podmienkach, vlak ignorovat uplne - zamerat sa na p+r. Elektricka by mala byt nosna. Pokial nebude, bude menej stabilna, ale stale lepsie ako ine druhy dopravy. Skoda, ze nie je v ba nejaky elektrickovy obchvat s prioritnou obsluhou eknomickeho centra ba - tzv. CBD