Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☠ ? ❗ ❓ ? ? ? ? ? ❤ ? ? ? ? ?
Reakcia na: Moon #157926:
Čože ďalšie Capa City ❓ ?
Reakcia na: kubo_99 #157910:
Predvčerom zase predny diel z 4820.
Reakcia na: 810zssk #157927:
Ano, ja som Ti taky nesvopravny. 😉
Reakcia na: 44 #157924:
Lebo nevies?
takze uz prisli Capacity kde su bazovane ,?
Inak, čo sa týka tých vnútroštátnych kabotážných prepráv v Maďarsku a Rakúsku, možno by ich DPB mohol vykonávať bez nejakých povolení, ak by si podrobne rozanalyzovali Nariadenie 12/98.
Reakcia na: 810zssk #157923:
To sem nebudem pisat.
Reakcia na: 44 #157920:
Co je na tom smutne?
Reakcia na: Peon #157921:
Načo ,tretie ,stvrte? Aj tak teraz prestavkuju na SND cca 40 minut
Reakcia na: 44 #157920:
Včerajšie "Nastúpte prosím"
http://www.tvba.sk/t/5363/nastupte-prosim-30-11-2010/

Redaktorka povedala: "Dopravný podnik zvažuje predĺženie medzinárodnej linky č. 801 až do Mosonmagyarováru. To, či dôjde k realizácii predĺženia bude závisieť od úspešnosti a vyťaženosti aktuálnej linky do Rajky."

Myslíte, že je to do budúcnosti reálne? Žeby nám EÚ prispela aj na tretie, príp. aj štvrté vozidlo? ?

Keďže by to bol súbeh s linkou dopravcu Kisalföld Volán, je predpoklad, že na území Maďarska bude vnútroštátna doprava na 801-ke zakázaná?
Reakcia na: kecho #157917:
Daco mi uniklo?
Reakcia na: Martin Fundárek #157896:
Princip je rovnaky, to, ze pre MHD bude na hlavnej stanici otrasne malo priestoru je uz druha vec. Novy projekt by mal pritom byť zárukou priestorovej rezervy.
Reakcia na: ufo #157914:
A toto je presne, čo mňa zaujíma. Či zavedeniu taktu naozaj bránia nejaké neprekonateľné technické limity alebo skrátka nikdysatotaknerobilo.
Reakcia na: Vladimír #157913:
Za to by som grafikonistov ŽSR kopal do rekta. Samozrejme, že na absolútnej vačšine tratí sa ITG spraviť dá, teraz na to koluje dokonca kdesi po vlakov.niet nejaká pardubická diplomovka. Kde však nie sú výhybne rozmiestnené taktovo (na pol intervalu), dochádza k predĺženiu jazdnej doby, čo ja osobne považujem za prijateľné a empiricky to dokazujú čísla napríklad z ČR, že na takto staktovanej trati počet cestujúcich rastie. Ďalšou, v SK podmienkach fantazmagorickou podmienkou, však je interval maximálne jedna hodina, inak ostáva verejná doprava sockou pre okrajové skupiny obyvateľstva a nie zmysluplnou alternatívou IAD.
Reakcia na: Vladimír #157913:
Chyba bude na obidvoch stranách. A ešte aj na strane MDPT, ktoré ako objednávateľ by malo tiež trvať na takte...
Reakcia na: AAA #157912:
Mne osobne na jednom rokovaní, kde som vzniesol požiadavku na taktový CP ZSSK, bolo odpovedané, že so mnou plne súhlasia, no časové polohy vlakov im prideľuje ŽSR. Doslova mi to bolo povedané tak, že ZSSK si pokojne môže požiadať o premávku na lokálke v čase 13:40, 14:40, 15:40, 16:40 a zo ŽSR príde odpoveď v tom duchu, že požiadavke je vyhovené a s ohľadom na priepustnosť trate, križovanie vlakov a pod. pridelené časové polohy sú 13:28, 14:25, 15:41, 16:34. Či je to ale naozaj tak, samozrejme neviem, keďže sa v tom odborne nepohybujem. Ale budem rád, ak by mi to niekto vysvetlil.
Reakcia na: S499.1023 #157872:
No ale na druhej strane ak ZSSK si povie, že chce vlaky vtedy a vtedy, pochybujem, že ŽSR im to odmietnú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.