Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #157849:
Slávik nad tým musí tokať... ?
Reakcia na: no.ev.di. #157843:
Počíta aj s obratiskom a-bus a t-bus
Reakcia na: Martin Fundárek #157846:
Myslel som porovnanie s pohľadu mesta, teda čisto električka vs. spoluúčasť so železnicou (či už ako duálna prevádzka, či čisto železnica). Lebo však aj tie mestské vlaky by si niekto musel objednať a štát to nebude a mesto to nemá v kompetenciách.

BTW, tu sú "mestské vlaky" už aj pripravené, už ich len odštartovať: http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2221 ?
Reakcia na: luky133 #157796:
bolo to cez e-aukciu, tak by som vtom nevidel nejake machinacie.
Reakcia na: no.ev.di. #157839:
Vieš, kde sa robia grafikony, ty debko xenofóbny? Ak nevieš, tak sa spýtaj doma.
Reakcia na: Valec #157818:
Technicko-ekonomická štúdia, príloha E:
formát:variant:len železnica/duálna prevádzka
povrchový : 281 555/355 494
estakáda : 317 027/391 215
polozapustený: 341 761/429 246
zapustený : 473 214/602 573
Údaje sú v tisícoch € bez DPH.
Pokiaľ viem, EÚ by v prvom období (= 2007-2013) prispela 80 % oprávnených nákladov (= železnica), v druhom to ale už zďaleka nebude také dobré, pretože už nebudeme "najchudobnejší", takže dostaneme oveľa menej (určite nie viac než polovicu).
Reakcia na: no.ev.di. #157843:
Tak nech natiahnu drôty okolo nejakých bytoviek v okolí a bude vyriešené.
Reakcia na: MatejBA #157840:
Ona je rýchlejšia presne na nábreži v tej kolóne aut? ? Či keď čaká na odbočke na DD.
Projekt prestavby Predstaničného nám. ukazuje, že sa počíta iba s otočku pre električky, zatiaľ čo autobusy a t-bus tam budú mať iba priebežnú zastávku. Zaujímavé bude ale potom, že kam pošlú L201 a 210, či L71 a 74. Ak by sa podarilo vybudovať dovtedy t-bus trať na Pražskej k vozovni Hroboňova, tak tam by to mohlo premávať ale predsa či to nebude vyhodená kapacita.
Reakcia na: MatejBA #157840:
práve ten návrh električiek aký som navrhol ja, celotýždenne 8//15 s L4 KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, L9 tak ako dnes iba predĺžená do Dúbravky, L12 bez zmeny a L17 aj v poobednej špičke, tak s tým by to šlo. Sú aj horšie prestupné miesta ako Molecka ver mi! ?
Reakcia na: no.ev.di. #157822:
Nie, 310 je skutočný počet ľudí, ktorý sú proti električke, lebo však tých on zastupuje,

Re #157825 drink: Tak tie dodnes nevyčísľoval už vôbec nikto.
Reakcia na: no.ev.di. #157831:
to je dalsi bod - ked mi ujde elektricka a rozhodnem sa na prestupny system, tak mi vacsinou (tj 50-75%) elektricka, na ktoru chcem prestupit, zdrhne.

Kebyze splnia 3+1 body (vyriesenie prestupneho uzla Molecova, Skutocna preferencia elektriciek, Skutocny prestupny system elektriciek a ako bonus nejake nove NP elektricky) tak ti dam 110% za pravdu. Ale kym je 133 rychlejsia ako el. tak mnoho ludi pojde radsej autobusom.
Reakcia na: Mike #157838:
dobre, srať na to... podstata bola ale prv v tom, že som povedal, že ZSSK nie je podľa mňa schopné prevádzkovať prímestské či mestské vlakové linky s taktom. Však ani teraz nevedia urobiť takt, okrem teda rýchlikov BA-KE, aby sa východ pohodlne dostal do BA a potom z BA domov, zvyšok Slovenska ich nezaujíma. Samozrejme, že tie vlaky slúžia aj ostatným mestám, len GVD robili na východze a tak to vyzerá a rovnako blbo bude keď nejaký trtko z KE bude určovať ako budú jazdiť vlaky BA-TT a meststké vlakové linky v BA čí v rámci kraja ?
Reakcia na: no.ev.di. #157837:

Hľadanie príspevkov podľa obsahu


hľadaj v texte príspevkov
hľadaj v menách (nickoch) autorov príspevkov

Súčasne je možné hľadať viac výrazov, ak sa medzi ne vloží znak "+". Slová oddelené medzerou sa považujú za jeden výraz.

to je tam dolu napísané, to som si ja teraz nevymyslel...

A ak si našiel iba to, že po linke bol dopyt, hľadal si zle ? Tu je úplne irelevantné, že po linke bol dopyt (aj to že aký?), keď do hry vstupuje tisícpäťsto ďalších faktorov...
Btw. už keď sme pri tom aj po 801 bol dopyt a aká chodí vyťažená do Rajky vidíš sám ( a tvoj názor na 801 už ovláda hádam každý naspamäť, to ja len na ilustráciu že čo "keď je dopyt"...
Reakcia na: Mike #157836:
ja som nevedel, že sa medzi tie slová má dávať plus, dal som napr. "155 ŽSR" a našlo to blbosti. Podľa toho čo som našiel bol ale po L155 dopyt, tak neviem prečo sa teda s tým seklo.
Reakcia na: no.ev.di. #157835:
Ak sa iba hráš na sprostého tak Ti to ide veľmi dobre ? čo takto vyhľadávanie v diskusnom fóre a heslá ako 155+ŽSR alebo 155+ZSSK 155+Východné atď..? ❓ ❗
Reakcia na: S499.1023 #157834:
práve som dokončil hľadanie správe kde sa o tom mohlo písať, kde sa písalo o linke 155 ale nenašiel som nič také. Viem iba toľko, že to bolo dočasné riešenie kvôli prestavbe priecestia v Rači.
Reakcia na: no.ev.di. #157833:
Prečo nie je racionálne prevádzkovať linku 155, tu už bolo dopodrobna analyzované. Tak prestaň škriekať A NAJPRV SI TO NAŠTUDUJ.
Reakcia na: S499.1023 #157832:
tie plány patria do koša čo ZSSK a ŽSR trepú. Niesú ochotní ani jednu vlakovú linku 155 Východné Predmestie prevádzkovať a zrazu sú akí žhaví riešiť MHD v BA. Nech si riešia Košice. ?
Reakcia na: ufo #157829:
No tak zorvna ZSSK tam nemala čo kafrať, tých ich 5,5 vlaku tam prejde vždy. Ale čo sa majú čo montovať do toho, či vylezie električka na most?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.