Reakcia na: Valec #157516:
Robím niekoľko rokov podobné rozvrhy služby - hovoríme im turnusy a preto si viem veľmi dobre predstaviť takýto rozvrh.Neviem ako je to s tým intervalom, to je pravda.
Neviem ako si prišiel na tých 5 ľudí, ja si myslím, že keby taký vlak jazdil, tak po čase keď by sa dostal do povedomia by bol zaplnený minimálne na sedadlá. Ostatne aj keď som išiel z Rajky do Ba 801 odchádzalo nás z Rajky celkom sedem. Ale ty asi patríš k manažmentu ZSSK pre ktorý je typické vyhlasovanie takých kravín ako je nedostatočný počat cestujúcich a to aj vo vlakoch kde ľudia stoja aj na chodbičkách.
Petržalka JE pohraničnou stanicou.
Pamätám si aj osobný vlak, ktorý jazdil do Gyoru. Prvý vozeň bol obsadený zamestnancami železníc, colníkmi a pasovákmi (teraz tam už robia len 4 ľudia), ale ostatné dva vozne bývali obsadené celkom slušne. ZSSK vždy hľadá ako sa niečo nedá robiť. Napríklad Švajčiari po poklese cestujúcich naopak ešte navýšili počty vlakov, nakúpili nové vlaky a vozne a cestujúci sa im vrátili.
Valec
Re #157617 810zssk: Ako pre koho. Pre rakúsku stranu je ďaleko výhodnejšia rekonštrukcia, elektrifikácia a zdvojkoľajenie tých cca 60 km cez Marchegg, ako položenie druhej koľaje na už pripravenom železničnom spodku na cca 20tich.