ja viem, že jeseň lezie na mozog a prináša blbé nálady ale nevidím dôvod prečo by som to mal znášať ja! Polibte mi prdel kto má furt výhrady voči mne. Nevidím nikde v pravidlách DF zákaz písať škarede o konzervách z Licháv ?
už sa ti 5 dverí neľúbi?! Ja som narážal na to, že Prešov vypísal súťaž, ktorú vyhodnocuje podľa ceny (80%) a počtu dverí (20%). Nie sú rozhodujúcejšie prevádzkové náklady a referencie od iných prevádzok ako počet dverí? Neviem prečo si tak pripečený a musíš ten SOR furt zastávať, prečo nikdy nepovieš, že sú aj lepšie vozidlá ale furt musíš "žvaniť" za SOR ?
L9 má ráno interval 5-7 min.. Tie "vložené" idú: 6:41, 6:53; 7:05 a 7:17 idu ako L5 do Rače; 7:29 a 7:41 idú ako dojazdové L4 (lebo po trase L4 sú viaceré fakulty UK (šafko, odborárske nám.)a tam sú tie spoje viac potrebné ako po Obchodnej..) 7:53 je vynechaný, 8:05 a 8:17ide opäť ako dojazdový po trase L4..
mi je jasné, že tie z Dúbravky áno. Ale nechápem potom prečo nie je posilnená L9 aj v smere z Karlovky ráno a iba občas (skôr by som povedal, že omylom) tam sú vložené spoje na L9 (dva kusy) a potom "V" na L4, ktoré robia vláčiky, čo nemá moc význam. Tu je ten problém, že je tu liniek ako nasraných a robiť s tým niečo je ohromná "radosť" ?
Ten cas potrebny na vybudovanie trate je specificky pre trat cez Ml. dolinu (nejake specialne podmienky), alebo celkovo pre budovanie trolejbusovych trati (podobnej dlzky)?
Mimochodom, z Dúbravky ide 15 súprav do hodiny a čo sa týka L4 a 9 tak dokopy najviac čo ide tak je to 12 súprav do hodiny v rannej špičke, lebo na L9 je v smere z Karlovky interval 12min, vložené odchody sú iba 6:41,6:53 a 8:05 v smere do mesta. Paradoxne na L4 je v smere z Karlovky viac spojov ako na L9 a síce sú vložené spoje o 7:29 (hneď za ňou ide L4 o 7:31) a potom 7:41 a 43, čiže 2x "vláčik" na L4, kde mohli byť odchody s odstupom 6min, potom je ešte vložený odchod na L4 od 8:17 a hneď na to ide podľa 12min intervalu o 8:19. Čiže tieto "vláčiky" sú dosť o ničom. Čiže potom je jasné, že nasledovné vozidlo pôjde prázdnejšie, ako keby išlo s väčším odstupom, takže tie "V-éčkové" spoje na L4 sú iba to čo robia špičkové poradia z L9 aby sa dostali do vozovne, nie je to v rámci toho, žeby kopírovali vyťaženosť, lebo keby tomu tak bolo, tak by tie spoje boli vložené iba v čase 6:45-7:45. V mojich návrhoch je normálne nastavený interval na štyroch linkách do KV so súpravami TT, pravidelne (opakujem pravidelne, žiadny bordel!) každé 2minúty, s tým, že L17 premáva od 6:00 do 8:30 (posledné odchody z obratísk nebudú skôr ako o 8:24) a začína poobednú špičku od 14:00 a posledné výjazdy o 18:30 (posledné rovnako najskôr v 24minúte). A na to, že ten systém s pravidelným intervalom 2min v špičke bez tých vložiek, ktoré vy rátate do kapacity (pričom to jazdí úplne mimo potrebného času 7:00-8:00) bude fungovať ak sa zavedie dám krk!
Prispejem aj ja troškou: výstavba trolejbusovej trate Botanickou a Ml. Dolniou nie je vôbec taká jednoduchá a aj keby sa nové vedenie mesta do toho pustilo a bolo by to technicky možné tak cez všetky projekty a povolenia by to bolo v ideálnom prípade na konci volebného obdobia.
Aké má však možnosti nové vedenie DP v oblasti DD:
1. Čo sa týka dopravy do mesta
a) ponechať súčasný stav (133 ráno aj poobede 6 min.)
b) 0- vý variant - teda zrušíť 133 úplne
c) niečo medzitým, teda napr. 133 ráno aj pobede 12min int. ale napr. so solarismi
2. čo sa týka dopravy v ramáci KV a DD:
a) ponechať súčasný stav
b)- 0vý variant - zrušiť 35, 135, 36 a 139 sú otázne...
c) niečo medzitým: teda skombinovať tieto 4 linky napr. do dvoch..
V prípade 1b) si treba položiť otázku či by eletkričky ponúkli dostatočnú kapacitu v rannej špičke, lebo sa tam jazdí častejšie ako Dunčových každé 2 min duplák, je tam 35 spojov za hodinu teda cca každých 108 sekúnd v priemere a z toho iba niektoré 17tky sú K2S.. a ak by toto bolo treba posilniť tak kapacitne už veľmi nie je čím a priepustnosť tých nešťastných križovatiek je dnes LTT..
V otázke 2 pokiaľ sa jedná o vnútrosídliskovú dopravu predsa sú nejaké štandardy kvality nejaká idelálna a akceptovateľná dochdázková vzdialenosť na najblizšiu zastávku MHD a nech sa to stanoví či 300m, či 600m, podľa toho prehodnotiť trasy
a o tej potrebe priamej linky K.Ves - Tesco Lamač by mala svedčiť veľkosť prepravného prúdu, čo dnes v praxi znamená skoro vždy jednociferný počet cestujúcich na spoj linky 36.. a školy na Dúbravskej a poliankch riešiť inými linkami..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe