Reakcia na: hroch #15676:
Poukážem na príklad z Košíc. Keď ideš v noci zo stanice na Podhradovú, tak Ťa nočák vezie na Nám. Maratónu mieru, potom sa vracia na Nám. osloboditeľov, potom prejde celú Furču, zachádza na Sídl. Ťahanovce a až tak ide na Podhradovú.Ak nepoznáš Košice, vyjadrím to číselne:
Žel. stanica - Podhradová cez deň = 14 min.
Žel. stanica - Podhradová v noci = 31 min.
Skrátka, v noci musí čo najmenej vozidiel obslúžiť čo najviac územia, aby premávka bola čo najefektívnejšia. Uváž sám, koľko ľudí by sedelo v električke v trase dennej e-2 napr. o 1.00h?
VLadimír
Andyho nápad zasa v minulosti existoval v Košiciach. Pred číslo dennej linky vsúsvali písmeno X a nočný variant mal mierne odlišnú trasu od denného.
Ale možno by sa dalo spraviť linky aj tak, že by stačilo dať do CP značku. Veď na takej e-2 by cestujúci prehliadnutím značky o žiadnu zastávku neprišiel, len by si obzrel nočné centrum mesta