Reakcia na: Joyki #156603:
Predpokladám, že si pôvodne písal o tejto vete: "To znamená, že územie, ktoré nebude súčasťou integrovaného systému sa v cenách v prímestskej doprave bude riadiť samostatným cenovým výmerom, s cieľom znížiť výšku straty z prímestskej dopravy hradenej krajom." Táto strata (to NIE JE účtovná strata SL /ZSSK /DPB) je (okrem iného) priamo úmerná najazdeným kilometrom. Ak prejdú cestujúci od SL k ZSSK, bude strata (=dotácia) SL menšia a strata (=dotácia) ZSSK väčšia. V tej vete sa ale pravdepodobne myslí zvýšenie ceny lístkov, aby kalkulovaná strata pri rovnakom počte kilometrov bola nižšia. Určite sa nemyslí nejaké "odškodné" za odídených cestujúcich.V dotovanom ekonomickom prostredí závisí úspech podniku menej od hospodárenia, ale hlavne od vylobovaných dotácií. Zmeniť sa to môže (ale nemusí) jedine tak, že na linky (či už jednotlivo, alebo v balíku) budú verejné súťaže.
ivanbuto
Žiaľ, na týchto všetkých vozoch je zatváranie dverí dosť neefektívne, t.j. pridlho zvoní (a zvonček píli uši). O ničom to je napr. keď sa otvárajú iba prvé dvere (polkrídlo), cestujúci nastúpi, a potom sa vodič pozerá na dvere, počúva zvonček...
6271 má ako jediný krátky voz urýchľovač zatvárania dverí.