Reakcia na: no.ev.di. #156424:
Tu hodnotu kapacity klbaku si stanovil zaujimavo. Zda sa mi znacne skreslena a prisposobena tvojmu fanatickemu vykrikovaniu. Mas ty vobec ponatia o tom, ktore casti v klbaku (pripadne aj v sole) sa beru/neberu do uvahy, ked vyrobca udava kapacitu svojho vozidla? Mas pocit, zeby si renomovany vyrobca, akym nepochybne Mercedes je, dovolil prezentovat svoje vozidla MBCC ako velkokapacitne (kapacita cca 180 ludi) ak by sa do nich v reale zmestilo 110 ludi?Druha vec je, ze sam neverim kapacite, ktoru udava SOR pri svojich vozidlach. Na porovnanie pri 10,5 SORe je udavana kapacita 91 cestujucich a pri TEDOMe C12 G 86 cestujucich. V reale vieme vsetci ako to vyzera.
no.ev.di.
Chcel by som vedieť, že na základe čoho DPB už podruhé zkresal DPB interval na linke 95?! ? Keď sa prešlo na zmeny v roku 2005 tak bola tam kapacita 20x110 ľudí v rannej špičke=2200os/h, neskôr 1650 a teraz už len 1320! Terajšia kapacita linky 95 ráno predstavuje 60% z pôvodného stavu. Zaujímalo by ma ako si to môže DPB dovoliť takto svojvoľne meniť intervaly na nosnej linke a jednej z najvyťaženejších v meste! Fakt je, že po presmerovaní linky sa vyťaženosť mierne znížila a poobede je tých 5minút únosných, ale ráno je tých 5minút úplná magorina, veď nie je možné aby to množstvo čo L95 vozí poobede späť do Petržalky od 14 do 17 prepravila ráno s tým istým intervalom medzi 6:30 a 8:00 ? To je už v DPB taká lakomosť, že nemôžu tie vozidlá od 6:30 do 8:30 vyjazdiť 4min interval s kratšími prestávkami? ? hlavne, že aj L94 premáva už častejšie než L95 a že už behom roka a pol som aspoň 5x písal na DPB nech niečo spravia s vozením vzduchu na L84 a 99 = t.j. ten otrasný nepreklad. Namiestoho toho pchajú paprče do linky 95.