V najnovšej "Dede T-Com" reklame účinkuje prímestský autobus Slovak Lines. ? Tuším niektorá zo starších Karos. Nenašiel som to zatiaľ na Youtube..
Občas sa objavila reklama s autobusom bratislavskej MHD (raz dokonca krátkym Tambusom imitovali autobus MHD vo Viedni, pamätáte sa?).
Občas sa objavila reklama s autobusom bratislavskej MHD (raz dokonca krátkym Tambusom imitovali autobus MHD vo Viedni, pamätáte sa?).
aj u obyvateľov regiónu (86,5%). Experiment využívajú najmä obyvatelia Záhoria. Až 81 percent mimobratislavských cestujúcich, ktorí si kúpili kupón na BID, cestuje od Malaciek. Najviac ich je zo Zohora (51), Plaveckého Štvrtka (48) a Malaciek (29). Najmenej, iba 1,1 percento držiteľov kupónu BID, je zo smeru Dunajská Streda. Z Bratislavčanov využívajú tento druh dopravy obyvatelia mestských častí Devínska Nová Ves (56), Petržalka (27) a Rača (20). V novom tarifnom systéme platí, že držitelia časových celosieťových predplatných cestovných lístkov doplnených o kupón s tarifným príplatkom na BID môžu využívať osobné a zrýchlené vlaky ŽSR na celom území hlavného mesta. Za tarifný príplatok na integrovanú dopravu cestujúci zaplatí 50 korún. Príplatok má formu osobitného kupónu k časovému cestovnému lístku na mestskú hromadnú dopravu a je platný iba spolu s týmto lístkom. Z jeho ceny neexistujú žiadne zľavy."
inak, celkom zaujímavá by bola kombinácia "Eurovea-Nová budova Slovenského národného divadla", to by bol zrejme najdlhší názov zastávky
810zssk