Dnes presne po mesiaci mi bol doručený list od ÚVO ohľadom podnetu na DPB. Bol pomerne rozsiahly (cca jeden a pol strany) a zistil som, že ako sú naše zákony dobre napísané... Odpísali mi to, že sa mojím podaním zaoberali, ale kontrolu na základe podania FO môžu začať len vtedy keď list príde 7 dní pred podpisom zmluvy čo sa dá jednoducho obísť ako v tomto prípade, že zmluva bola podpísaná 11.8.2010 ale ÚVO to dali vedieť až 2.9.2010 s tým, že ÚVO to zverejnili 4.9.2010 (asi DPB vedel veľmi dobre, prečo dáva ÚVO vedieť až po tomto termíne). Avšak ďalej mi napísali, že zvážia ešte jeden krok, ale nebudem ho tu písať lebo sem chodia aj vysoký ľudia z DPB a ešte by sa spustili skartovačky ako v prípade Nového Mesta v kauze prideľovania bytov. ?
no.ev.di.
Vytkli mi nasledovné :
1. chýba spojenie Ružinova s centrom, diskriminujem Ružinov s porovnaní s Račou a Vajnorskou radiálou
2. znižujem kapacitu na hlavnej stanici, keďže počet turistov rastie a popri trati sa nachádzajú rôzne inštitúcie, navyše sa bude stanica rekonštruovať a jej význam vzrastie
3. zavedenie 4min intervalu v rannej špičke v Ružinove oproti dnešným 3min
Môj pohľad na vec :
1. kto si myslí, že zastávky Kamenné nám. a Nám. SNP niesú v centre? Podľa mňa sú ešte bližšie k Hlavnému námestiu než Jesenského a Šafárikovo nám., pre ktoré mi vytýkajú, že chýba spojenie Šafárikovo nám./Jesenského s Ružinovom. Pokiaľ viem, tak DPB má ambície presunúť zastávku Jesenského pred Manderlák, ibaže magistrát a polícia majú iný názor, čo aj tak nemení na veci nič, že Jesenského/Nám.SNP/Kamenné nám. je trojlístok zastávok, ktorý sa dopĺňa
2. Nuž neviem o tom, že by zamestnanci ST, pošty, NBS, alebo úradu vlády či STÚčkari plnili tak strašne električky, keď študenti sú na intrákoch a dochádzajú tam smerom z Rače. Rekonštrukcia hl.st. nebude mať na jej význam žiadny vplyv, to, že si to nahovárajú je ich vec, len smutné, že tam preto musí premávať takmer 50-60% spojov poloprázdnych. Čo sa týka turistov tak pre nich je zaujímavá iba L13, ostatné L2,3 a 8 asi ťažko.
3. dotyčnému zjavne ušlo, že návrh počítal aj s linkou 14, ktorá je ráno ako posila k L9 a 16 a vytvára sa tam interval 2-4min. Podstatný ale nie je ani interval ako kapacita.
Reagujte prosím! ?