Akože tá linka do Raky je pod¾a mòa zbytoènosť.Dnes som s òou išiel tam aj späť.Ked sme išli do Rajky tak od SND sme išli traja priamo do Rajky.Na EUBA nastúpili traja ¾udia a vystúpili na Rímskom parèíku,takže od Rusoviec sme šli sami.Smerom z Rajky sme boli "až" dvaja cestujúci.V Èunove jedna pani nastúpila radšej k nám a zviezla sa do Rusoviec bez zastavenia(za nami išla L91 do ktorej sa všetci hrnuli).Tam ešte dvaja cestujúci nastúpili.Potom na Ekonomickej sme dvaja vystúpili a ten zvyšok išiel k SND.Tak sa pýtam je tá linka vôbec potrebná?K¾udne by mohla premávať len po Èunovo+vybrané spoje by zachádzali priamo do Rajky.Èo som sa pýtal vodièa tak tiež nehovoril o ve¾kom poète cestujúcich.
Ja osobne keby som býval v Èunove/Rusovciach/Jarovciach a chodil by som do centra do práce/školy tak òou urèite chodím.Lepšie jak sa trepať v L91/191.Takisto má koneènú v centre.Ved od nového SND je to na Šafko 10-15 minút chôdze ?
Ja osobne keby som býval v Èunove/Rusovciach/Jarovciach a chodil by som do centra do práce/školy tak òou urèite chodím.Lepšie jak sa trepať v L91/191.Takisto má koneènú v centre.Ved od nového SND je to na Šafko 10-15 minút chôdze ?
Peon
Prímestské spoje Slovak Lines síce môžu prepravovať cestujúcich všade v rámci Bratislavy, ale na rozdiel od trasy "Záhorská Bystrica - ASMN" v Rači predsa nie je možné cestovať na PCL s príplatok k BID. Teda cestu je nutné si vždy osobitne zaplatiť podľa štandardnej kilometrickej tarify, ktorá s BID nemá nič spoločné..
2; Kde v okolí nového Metra sa nachádza ten Veľkolúcky potok? Prvýkrát o takom čítam..
Aj keď tam väčšina podnikateľov chodí nakupovať autami, do názvu zastávky podľa mňa METRO mohlo zainvestovať, keď ju tam už majú..