Reakcia na: no.ev.di. #154962:
Ja som len hovoril o byvalej linke, cize cislo samozrejme moze byt ine. A hlavne mi islo o to, ze by stala len na kazdej 2 zastavke, cize by bola expresneho charakteru. Co sa tyka menej liniek z hustejsimi intervalmi, zase nie je dobre ich davat na linky, kde su strasne zapchy, nakolko potom chodia aj 3 za sebou a vozia vzduch, co je zbytocne. Predsa je lepsia nova linka s inou trasou, kde je predpoklad, ze nebude vozit vzduch. Samozrejme, ze nechcem zavadzat linky odvsadial vsade. Tu mi islo len o to, ze dat linke 68 povedzme 3 min. interval, ked uz pri dnesnom 4 min sa dobiehaju a chodia za sebou, je zbytocne. Radsej spravit doplnkovu linku, ktora sa bude v istych bodoch stretavat s linkou, ktoru ma posilovat. Opakujem, ze to som len dal na diskusiu a urcite nebudem nic take iniciovat. To by si bolo dobre sadnut a popremyslat ako vyriesit este male, ale naozaj male nedostatky. Vsetko je na 90% OK
no.ev.di.
Ďalšia vec - povedal si, že sa L68 ani nedotkneš ale po zavedení L120 si jej natiahol interval zo 4 na 6, pričom aký má súvis L68 so 120, keď by nepremávala do mesta cez most Apollo a Košickú?! Uberieš iba kapacitu na Košickej na L68 a hodíš ju úplne inam. A inak pri L120 si uviedol iba východiskovú a konečnú zastávku, takže ako si predstavuješ trasu vlastne? Ak niečo také, že Technopol - Furdekova - EUBA - Einsteinova - Nový most - SAV - Prokopa Veľkého tak na takéhoto motáka nech ľudia zabudnú. L184 nechodí tiež vždy využitá, resp. jej druhý spoj, takže tá tam stačí, tak ako je k intrákom a mimo to, ešte stále je k dispozícií L84, s možnosťou prestupu na Bulíkovej na 68/88 k EUBA, takže žiadna tragédia, pričom veľa študentov ide od Bulíkovej pešo k EUBA.