Príkladom na takéto zbytočné zatrolejovanie sú aj trate Gagarinova - Mierová. Sú to susedné a pararelné ulice. Radšej keby namiesto trate na Mierovej postavili trolejovú trať do Prievozu.
Ja osobne žiadnu a túto trať považujem za zbytočnú. Nie že by som bol proti rozvoju trolejbusovej siete, ale nie takým spôsobom, aby sme zatrolejovávali takmer susednú ulicu k už zatrolejovanej.
každú celú hodinu znamená, že lanovka sa uvedie do chodu vždy v tú celú hodinu. Tzn. prídeš tam, kúpiš si lístok a počkáš do celej hodiny. Keď odbije tá celá hodina, lanovka sa zapne a jazdí dovtedy, kým sa neodvezú všetci cestujúci ako zdola, tak zhora. V momente, kedy nastúpi posledný cestujúci dole, resp. hore, nástup sa ukončí a od tej chvíle sa ťahá len dovtedy, kým tento posledný cestujúci nevystúpi.
Toto neplatí počas víkendov a sviatkov, ak je veľa návštevníkov, ktorí prichádzajú priebežne. Vtedy lanovka jazdí stále a dá sa nasadnúť kedykoľvek. Počas týždňa, kedy býva ľudí menej, sa samozrejme riadi vyššie uvedeným.
Neviem si SOR-ky kapacitne predstaviť na L91. Možno v sedle by sa ešte o kultúre cestovania dalo hovoriť, ale v špičke určite nie. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PetoMHD