Reakcia na: Peon #154769:
poviem ti, že toľko študákov zo Slávičieho a iných intrákov cestuje načierno, že už MHD zadarmo je. Myslím, že keby revízori spravili nejaké tie razie v 31,39,84,184 a električkách od Mladej gardy, tak by DPB inak zbohatol. Ak by kontrola prebiehala od východiskovej zastávky, tak aspoň polovica autobusu by nedošla ani po Lafranconi pričom by na tej druhej zastávke mohli čakať rovno aj piati policajti na zabezpečenie čiernych pasažierov, lebo jak som videl nespočetne veľa krát, tak hneď sa začali ohradzovať, že oni niesú povinní ukazovať OP a že ju nemajú a pod.
Emo
Ïalšou témou boli elektrièkové a trolejbusové trate. Stav elektrièkových je po vykonaných rekonštrukciach už viac - menej dobrý s výnimkou trate na Hlavnú Stanicu, kde sa plánuje rekonštrukcia. V rámci výstavby nových elektrièkových tratí sa okrem trate do Petržalky plánuje postaviť aj trať Dúbravka, Pri kríži Dúbravèice aj s novou vozovòou, kde je vydané už aj územné rozhodnutie. Taktiež bola reè aj o elektrièkovom prepojení Raèe a Zlatých Pieskov, ktoré však (ak sa vôbec bude realizovať), tak je to hudba ïalekej budúcnosti. Pri trolejbusových tratiach je v pláne predåženie trate na Trenèianskej ulici k novým bytovkám, traťe Mudroòova - Mlynská dolina - Molecova a Patrónka - Lamaè, kde by sa v rámci prvej etapy vybudoval úsek Patrónka - Tesco, èím by došlo aj k obojsmernému zatrolejovaniu Patrónky. Na túto prvú etapu momentálne žiadajú peniaze z eurofondov. Bol vypracovaný projekt aj na trať Košická - Ovsište, ale toto je zatia¾ v rovine len teoretických úvah.
Bola naèatá aj téma elektrièkovej preferencie, kde sa do debaty zapojil Vladimír Mikuš z magistrátu. Reè bola nielen o spôsobe fungovania preferencie, ale aj o tom, že v súèasnosti nie je vô¾a ju budovať, pretože politici sa jej boja a policajti ju nechcú.
Snaï som na niè nezabudol