keď už o 160tke, celkom by ma zaujímalo, prečo na niektorých zastávkach sú označníky palace a na niektorých nie napr na nám.1.5. na strane výstup je a na nástupe nie je...
Pred výstavbou tunela Sitina stáli na zastávke "Pri Habánskom mlyne" iba linky č. 30 a 32 alebo všetky tadiaľ prechádzajúce (ako v súčasnosti)? Mne sa zdá, že len tie dve.
Prečo je na zastávke "Račianske mýto" (31, 34, 39, 59) vo vitríne aj CP linky č. 160 smer Nový Most, keď tá cestujúcich v tomto smere odtiaľ neprepravuje - teda zastavuje tam len pre výstup! Keď nikto vnútri busu nezazvoní, tak tam ani nezastaví... Nenapadlo mi to odfotiť.
Skoda, ze nie je fotodokumentacia, dobre by sa to vynimalo na blog.sme.sk.
Inak som zhnuseny asi ako vy vsetci, to je skutocne na emigraciu vsetkych slusnych ludi a ti, co zostanu, nech sa kludne vyvrazdia.
Ani to sa tu človek nedozvie, ako sa to vyvinie. Dodnes neviem napr. keď zabil pred pár rokmi opitý vodič známu a jej sestru na chodníku na konečnej na Dlhých dieloch, či mal niečo viac ako podmienku.
Pred malou chvíľou vytuningované BMW zabilo vo vysokej rýchlosti staršiu pani na prechode na Ružinovskej. Prvé, čo urobili policajti po príchode, podali si ruky s vrahom...
1. Ciastocne uznavam, ale zas v Bratislave to este s parkovanim nie je na urovni katastrofa a vacsinou sa da rozumne zaparkovat.
2. To pre vacsinu ludi co poznam a jazdia nie je nejaka vyrazna vyhoda (ine by to bolo keby som si namiesto toho mohol povedzme v elektricke citat, no lenze ked sa do nej ledva natlacim..)
3. Ako casto by si toto vyuzil?
4. Pre vacsinu ludi to (zial) nie je vyhoda?
5. To som uznal, vsak preto nou ludia jazdia.
6. Nenapada ma jedna trasa kde by som elektrickou bol rychlejsie ako autom (netvrdim ze neexistuju).
Ano, mozno su tam drobnosti, ale nejaka vyrazna vyhoda ze teraz niekto kvoli tomu odlozi auto tam nie je. A nevyhod je milion.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
1. Ciastocne uznavam, ale zas v Bratislave to este s parkovanim nie je na urovni katastrofa a vacsinou sa da rozumne zaparkovat.
2. To pre vacsinu ludi co poznam a jazdia nie je nejaka vyrazna vyhoda (ine by to bolo keby som si namiesto toho mohol povedzme v elektricke citat, no lenze ked sa do nej ledva natlacim..)
3. Ako casto by si toto vyuzil?
4. Pre vacsinu ludi to (zial) nie je vyhoda?
5. To som uznal, vsak preto nou ludia jazdia.
6. Nenapada ma jedna trasa kde by som elektrickou bol rychlejsie ako autom (netvrdim ze neexistuju).
Ano, mozno su tam drobnosti, ale nejaka vyrazna vyhoda ze teraz niekto kvoli tomu odlozi auto tam nie je. A nevyhod je milion.