elektricky na dlhe diely: na adrese http://www.karlovaves.sk/vestnik/2000/6.html sa nachadza clanok od starostu karlovej vsi a jeho predstava o elektrickach.
vyhoda elektriciek by bola v zapche jasna, trolejbusy tam maju vsak byt preto, ze sa s nimi nema chodit az do mesta ale len k zastavke metra. nakolko vsak metro je daleka buducnost (a najma do karlovky) v sucasnosti je mozno lepsia elektricka.
aby ale eliny boli rozumne rychle, museli by mat omnoho menej zastavok a najlepsie uplne samostatne teleso (priklad: praha trat do modran - dokonca aj krizovania s cestami su mimourovnove - teda vacsinou).
na dlhych dieloch je podla mna problem este aj umiestnenie trate - cesta je 4 prudova, ale parkuje na nej vela aut - na elektrickovu trat by bolo treba zaber dvoch pruhov cesty (aspon v spodnej casti nie je vela miesta popri ceste) - a hned by bol problem s parkovanim ...
takze podla mna: kratkodobo su lepsie elektricky, dlhodobo trolejbusy, ja by som dal prednost radsej tbusom, hoci viezt sa elinou na DD by bolo dost cool
btw, aj v parizisu vyhradene pruhy bus + cylkisti a vodici to dodrziavaju (vacsinou).
vyhoda elektriciek by bola v zapche jasna, trolejbusy tam maju vsak byt preto, ze sa s nimi nema chodit az do mesta ale len k zastavke metra. nakolko vsak metro je daleka buducnost (a najma do karlovky) v sucasnosti je mozno lepsia elektricka.
aby ale eliny boli rozumne rychle, museli by mat omnoho menej zastavok a najlepsie uplne samostatne teleso (priklad: praha trat do modran - dokonca aj krizovania s cestami su mimourovnove - teda vacsinou).
na dlhych dieloch je podla mna problem este aj umiestnenie trate - cesta je 4 prudova, ale parkuje na nej vela aut - na elektrickovu trat by bolo treba zaber dvoch pruhov cesty (aspon v spodnej casti nie je vela miesta popri ceste) - a hned by bol problem s parkovanim ...
takze podla mna: kratkodobo su lepsie elektricky, dlhodobo trolejbusy, ja by som dal prednost radsej tbusom, hoci viezt sa elinou na DD by bolo dost cool

btw, aj v parizisu vyhradene pruhy bus + cylkisti a vodici to dodrziavaju (vacsinou).

COLOR
KV: kym nebude namraza na kolajniciach v zime a elektricka si to bude sinut dolu cuvanim tak si to nikto neuvedomi... ale podla mna je to 50:50 elektricky-troleje
Rana o 7.50 bola Rajo na Radlinskeho tak ju bud zbuxali cez noc alebo to nebola ona a ta T3 zlta bez reklamy to urcite nebola, lebo ked sme to tam pozerali na Radlinskeho tak isla na Kriznej... ale 7904 je pekne dorasovana... chvilku nebude premavat kym sa neopravi reklama (myslim ze to tak ma Recar v zmluve)...