Neviem ako je na tom 1512, ale dnes som išiel okolo Juráku a videl som vnútri 4940, čo mal byť tiež pôvodne historičák, aspoň v katalógu má rámček, ale zároveň je vedený ako vyradený.
tak načo to tam píše, keď to nie je overené? ? inak SORky B9.5 nám starnú, už 26ks má 8 a viac rokov, už len 7ks je mladších, konkrétne 5-ročných, ale tých 18 hrbatých humusákov len teraz bude mať 3 roky ?
mala by sa zachovať, ale už v katalógu je napísaná 1510 a 4507. Keď si inak tuto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=3477 pozrie ako z vonku vyzerala 4513 tak sa mi chce vracať a úprimne povedané, že sa hrozím toho, až tu budú takto polátané jazdiť Solarisy a SORky, lebo už najstaršie B9.5 "vajcia" majú 10 rokov.
Neviete náhodou aký osud bude mať teraz 1512?Odvtedy čo prestala jazdiť tak chátra na dvore.Tak či z nej bude historické vozidlo alebo skončí ako naftové karosy? ?
Lebo napr. mesto ti odpise na podnet ze vlastne nedoslo k ziadnej skode a tak je absolutne ignorovanie zakona v poriadku. Ale mozes to skusit, mozno NKU bude pristupovat rozumnejsie.
tu bol navrhnutý úsek Brnianska - Lamačská na estakáde aby prekonal križovatku Patrónka a tiež Červený most x Lamačská cesta. Zaujímavé je aj to, že trať nejde na Harmincovu ale južnejšie popri futbalovom štadióne. Zaujímavé je, až pomerne riedko má navrhnuté zastávky. Tiež som našiel v diskusii návrh trate Hl.st. - Štefanovičova - vjazd pod zem - podzemná zastávka Americké nám. - aut.st. - Košická - výjazd na povrch - pokračovanie po ul. Mlynské nivy a po Bajkalskej cez Vlčie hrdlo a Kazanskú na Dolné hony, s návrhom P+R na Slovnaftskej. Nedávno tu však bol prezentovaný názor, že do danej lokality električku netreba, keď tam je nápor väčšinou v špičke a mimo nej to zvládajú sóla, aj keď by trať riešila dopravu nielen pre Vlčie hrdlo, P.Biskupice a Vrakuňu ale aj pre ľudí dochádzajúcich zo smeru Šamorín, ktorí by parkovali svoje autá na spomínamom P+R.
jj, ale pôsobia dosť lacno. Na podnik, ktorý chce kráčať s trendami v doprave a DP na západe Európy, je to nelogický krok. Keď sa chceme priblížiť tej úrovni, tak sa treba aj po vačku buchnúť, čo sa nestalo, ak nerátam smiešných 40ks Capacity, z toho 25 je podpísaných a došlo len 10, čo je na druhej strane investícia do kvality ale predražená, keď na západe tento typ vozidla nepremáva a vysoké nároky na komfort, kvalitu a design spĺňajú aj obyčajné Citará, MAN-y a Solarisy. Dúfam, že Tedom zaberie, nakoľko to je pekný kúsok (podobný Solarisu) a predbehne SOR
policajti ? im by som zakázal sa vyjadrovať, zbavil svojprávnosti. Im rozum nehovorí veľa. Kľudne sa Viedenská cesta mohla rekonštruovať, a prerobiť ako cesta na Červený most : t.j. po stranách červený povrch ako vyhradený pruh pre cyklistov a v strede miesto pre prejazd vozidla, ktoré cyklistov míňa a tiež spraviť obrubník na obidvoch stranách komunikácie od Krasovského až po Nový most.
nie je to písané, ale dajú sa zabiť dve muchy jednou ranou a síce jednou linkou obslúžiš Aupark, Sad J.K. a Divadlo Aréna.
Re #152849 kecho: to je práve ten problém, že na tej pozícií môže byť imbecil so základným vzdelaním, hlavne aby obhájil každý shit čo vykoná. Ešte ako bonus tento pako, začaľ ďalšiu etapu low-cost shitov z Licháv a pošpinil meno značky Solaris, takže úžitok 100% ? je pravda, že k ničomu takému by som sa neznížil ja, ba ani k nákupu takých sračiek lacných ako sú SORky. Za ne by možno boli vďační v Afrike, Južnej Amerike, južnej Ázií alebo Zakaukaze, príp. ex-ZSSR krajiny. Takto západnú Európu v kvalite verejnej dopravy nedoženieme určite aspoň najbližších 10-15 rokov.
Magistrat aj DPB chceli povodne viest linku 82 obojsmerne po Viedenskej. Obojsmernu premavku MHD na jednosmernej komunikacii si nevedeli predstavit a tym aj stopli policajti.
Druhá vec je, ze Viedenska by mala byt pesou zonou bez parkovania a cyklotrasou vyznacenou podobne ako pod Devinskym hradom.
si si istý, že bolo vypísané VK? lebo si nepamätám, že by také niečo bolo vypísané pri "zájazdoch" ani pri nitrianskych dôchodcoch na 21tke...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.