Reakcia na: no.ev.di. #152617:
Je to celkom zaujmavy navrh.
?
Ale radsej by som preferoval interval 7,5 min.
Iste by to mierne narusilo preklady ale na druhu stranu by bola vyssia prepravna kapacita oproti sucasnemu stavu a rovnake odchody v kazdu hodinu.
Weekendovy interval by mohol byt 12 min s tym ze by sa vypravili viacere linky s vozmi K2S. Napr: 1, 2, 3 a 6 a vecer by mohli byt aj prejazdy na linku 5.
Vobec ale realne netusim, ako by to zvysilo vypravu, vzkm a vlkm.
?
deziluzia
Ja byvam na Rendezi.Hoci tu autobusy chodia na kratke trate (najme linka 52),spoj si "dovoli meskat,alebo vynechat",cez vikendy a v case od 9h do 13h je takmer nemozne dostat sa ci uz do Race,alebo na Zl.Piesky.Od zastavky Lokomotivne depo I po zastavku Cachticka (7zastavok) nie je ziaden automat na listky a na zastavke Sklabinska v trafike listky nedrzia.Poviete si listok cez sms je skvela vec...az na to,ze aj ked som si listok objednala 5min pred prichodom autobusu,potvrdenie neprislo.To,ze odoslana sms ako doklad pre revizorov nestaci som mala odkial vediet?Na letakoch v autobusoch nie je nikde napisane,ze ak mi nepride potvrdenie,odoslana sms je neplatny doklad a nie je tam ani pisane ako dlho treba na ten doklad cakat,popr.ci kazdy dalsi pokus objednat si listok je spoplatneny (tazko uverit tomu,ze by si T-mobile nieco nezauctoval).Ked som volala do T-mobilu,povedali mi,ze tam mali "error".Ked som bola na dopravnom podniku,moju reklamaciu neuznali a ja mam platit plnu vysku pokuty akoby som cestovala "nacierno".Prosim Vas,preco mam platit za nieco,za co ja nemozem?Kvoli nedoriesenemu systemu?Podobnych pripadov je viac,prosim Vas na koho sa obratit?Ci riesit to sudnou cestou?
Dakujem