Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #151285:
ja viem, že tá trať by niečo stála, hlavne ten vyvýšený úsek a podjazd za Hlavnou stanicou. Ale keby tam jazdila každé 4min električkková súprava s kapacitou 220 osôb, by to mohlo nahradiť L34 a 83 (ich kapacita sa rovná 7,5 električkovým súpravám s kapacitou 220 osôb a ešte by ostala polovica kapacity, ktorú by mohli využívať ľudia z DNV a príp. aj Lamača) ❗
Reakcia na: Emo #151287:
zabudni - vsak 133 bol predvolebny slub a ako jeden z mala aj splneny ?
Reakcia na: AAA #151217:
Ten človek mi za celú jeho éru pôsobenia v DPB nespravil takú veľkú radosť ako teraz. ?
Reakcia na: 810zssk #151224:
Ja by som tam dal radšej vybrané 20 (povedzme jeden za hodinu).
Reakcia na: MatejBA #151237:
Si prestúpiš. ?
Reakcia na: Mike #151197:
A zvysok mesta nedostane nic, lebo bude nedostatok vrakov ?
Reakcia na: no.ev.di. #151282:
Takze sa ospravedlnujem, nie 30 ale 50 rokov 🙂
Reakcia na: Mike #151197:
A máme ešte toľko CNG šerblov? ?
Reakcia na: TomJ #151281:
nie, ja som mal na mysli električkovú trať, lebo 810zssk hovoril o električkovej trati Zlaté piesky - Vajnory - Rača, tak ja som pokračoval o téme projektovaných električkových tratí
Reakcia na: MatejBA #151280:
v tomto meste sa dá všetko ? ale ok...
- od Hlavnej stanice pod zemou a výjazd na úroveň terénu za Sokolskou, pokračovanie v stredovom pruhu
- za Patrónkou by trať šla stúpaním do takej výšky aby mimoúrovňovo pretla križovatkou s Cestou na Červený most a prešla by na ľavú stranu mimo komunikácie, kde by bola na pilieroch (pri ceste je svah)
- potom podjazd popod diaľnicu pri portáli tunela a pokračovanie pri ulici Polianky a Harmincova k existujúcej električkovej trati
Reakcia na: MatejBA #151280:
Buď si to nepochopil dobre Ty alebo ja. Tá trať do Dúbravky by bola trolejbusová, nie električková. Čiže by šla normálne po ceste.
Reakcia na: no.ev.di. #151278:
este povedz, AKO by si ju tam chcel postavit? (teda kde) - ak povies pod zemou, tak to nebude skor ako o 30 rokov (ked nevedia 20 rokov urobit trat do PE)
Reakcia na: no.ev.di. #151278:
ano mohli by rozširiť trolejbusovú trat z Kramárov do dúbravky a spojiť ju s tratou na dlhých dieloch
Reakcia na: 810zssk #151276:
mohli by skôr naprojektovať nejakú užitočnú trať v centre mesta. Ja považujem za veľmi dobrú trať Hl.st. - Partónka - Polianky - Harmincova - Dúbravka, dali by sa komplet nahradiť L34,83 a tiež by to spojenie využívali viac ľudia z DNV prestupom z 20 a 22
Reakcia na: no.ev.di. #151275:
Ten projekt nebol viazany na CEPIT, hoci ten bol urcite katalyzatorom.
Reakcia na: 810zssk #151274:
neviem či som zle počul, ale už dávnejšie vyšlo na povrch, že v celom projekte CEPIT figuruje meno jedného stredoslováka, ktorý je alkoholik a ledva platí energie a ostatné veci dennej potreby, takže bola nejaká fiktívna spoločnosť (investor) na získanie dotácií, napísaná na daného človeka, ktorý o tom ani nevedel. Peniaze by zmizli a žiadny projekt by nebol. Čiže tá trať nemá zmysel byť realizovaná.
Neviem či to tu bolo ale na bratislava.sk pridali už aj nejaké fotky z predstavenia tých nových busov. Prvý deň tam neboli ešte.
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11025071&p1=52995 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.