Reakcia na: milada #150636:
Mna s tymto napadlia jedna vec. Ak niekto cestuje na bez platneho listka. Na dalsej zastavke vidi ze idu nastupit revizori ma 2 moznosti. Bud vystupi a vyhne sa tak konfrontacii zo starny revizorov, alebo si oznaci listok a revizori ho budu konfrontovat. Raz som takto videl, ako sa jeden chlapik o tom hada revizorom. Mal oznaceny spravny listok este predtym ako si oznacili kontrolni listok revizori, ale revizor tvrdil ze nenastupil na tejto zastavke a tak cestoval na cierno. Mozu mu dat zato pokutu? Moze dat revizor pokutu za podozrenie ze niekto siel predtym zastavky na cierno a az po jeho prichode si sa dalsie zastavky zaplatil?Existuje tu vsak moznost ze tomu chlapikovi uz jednoducho dosiel cas na starom lsitku a tak si potreboval oznacit druhy. Mne sa to uz viac krat kedysi stalo pri 30min listku, ze som si muesl oznacit dalsi...
Mike
- L70: k 5.9.2005 v súvislosti so zrušením L71, tam išli v po-pi pri celodennom intervale 12 min. kĺbaky, v so-ne boli už dávno pri intervale 15 min sóla.
- od 1.7.2006 v súvislosti s nasadením solarisov ostali kĺby v po-pi iba v špičke, v sedle tam prechádzali solarisy z L96 (kapacitne postačovali). V so-ne sa tam nasadili solarisy, v súvislsoti so zývšením kapacity sa zriedil interval z 15 na 20 min. Argumentovalo sa aj náväznosťou na 37 (30) a 91 pod mostom..
- Od júla 2008 sa prehodila výprava solarisov a kĺbakov v prac. dni medzi 96špička(70 sedlo) a 84.. Od septembra to ostalo, a keďže nemalo zmysel, aby na 70 chodili v špičke jedni kĺbaky, a v sedle tam prišli iné z L96, tak sa zaviedol nový grafikon na L70 celodenne kĺbaky.. v súvislosti s nárastom kapacity v sedle sa zriedil interval na 15 min.
- od decembra 2008 v súvislosti so zavedením celodennej L96 a novou trasou na Letisko cez víkendnamiesto solarisov išli sóla... už počas predchádzajúcich rokov v prípade nedostatku solarisov bolo v SN na linku 70 nasadené sólo
- od cca marca 2009 keď už nejaký ten mesiac premávali tedomy na L133, všetci vedeli že sú prenajaté ale ten nájom sa platí na určitý objem odjazdených kilometrov a iba špičková 133 ich asi moc nemohla nabehať
- L74: tam sa zriedil sedlový a víkendový interval z 16(18) min. na 30 ešte pred 9/2005. Prakticky vtedy tam stratili kĺbaky zmysel v sedle a cez víkend, ale to sa ešte netušilo, preto tam premávali.
Potom buď k letu alebo k septembru 2005 tam na víkend dali sóla.
Neskôr, tuším od septembra 2007 aj cez pracovné dni tam dali jedno poradie sólo (74/6) ktoré začína poobednou špičkou a je tam celý večer až do konca.
- L87: od zavedenia tam boli kĺbaky. Od príchodu solarisov v 2006 pár poradí v po-pi mali vykonávať solarisy a cez víkend všetky. Avšak v prípade nedostatku solarisov išiel cez rpac. Dni kĺbak, teda reálne tam solarisov nikdy nejako moc nebolo. Až teraz na jeseň 2009 bol sedlový interval zahustený z 20 na 15, čím sa dosiahol preklad s 78 (nie so 70, tam je síce rovnaký interval ale chodia skôr posebe ako v preklade:-D) a tak boli vytipované , najmä v závislosti od začiatkov/koncov vyučovania v EU a smien v slovnafte, poradia ktoré majú byť kĺbové, solaris a sólo.