Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak som rozmyslal ze po otvorení tunela by mohla byt L13 presmerovana cez kapucinsku, tunel, chatam sofer, novy most....
Reakcia na: peto1622 #149936:
Ďakujem ?
Reakcia na: MacGiver #149920:
k tej 80tke:
cez pracovne dni: 1-3 Krasnany, 4-10 Petrzalka a 11 Krasnany
cez sobotu a nedelu: 1-3 Krasnany a 4 Petrzalka
Reakcia na: Marek1978 #149934:
?
Re #149933 TeBeCe: ?
"Čuňovo" ? to dpb nepozná ani názvy MČ v BA? ?
Reakcia na: kecho #149932:
Cunovo, Cunovo-nam, Cunovo-zahrady, Cunovo hradza a konecna Areal VS Cunovo
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7274&text=199

keďže to vlani išlo cez prádzniny, a tak je teoreticky možné, že aj teraz bude, tak by som sa chcel spýtať, či tá 199 má/-ala iba 3 zastávky : Čunovo, Čunovo-nám., AVŠ (konečná/nástup za hneď mostom?) alebo zastavovala aj na hrádzi (kde kedysi boli tabule SAD?)
+ či z Čunova išla cestou ešte aj na tú hlavnú cestu (E75?) smer HUN alebo si to strihla priamo vedľa poľa (Schengenská?) a vyšla na auto-ceste smer hrádza a AVŠ

+ či v schéme liniek tá trasa na zast. Vazka pre eliny (z Radlinského na Krížnu) nemá byť iba elinová, lebo busy tade (už) nejazdia
?
Reakcia na: Mike #149923:
Tak ak máš ten CP linky 9, potom máš asi pravdu. V deväťdesiatych rokoch mám medzeru v archíve.
Reakcia na: SORBN12 #149928:
Stavali za ne stadion a tak.... ? ?
Reakcia na: klasIK #149927:
Dakujem ?
Reakcia na: MacGiver #149921:


linka 83
prac. dni: 1-5 - Petržalka; 6-14 - Jurajov dvor
víkendy: 1-7, 10-11 - Jurajov dvor, 8-9 - Petržalka

linka 93
prac. dni: 1-10, 13 - Petržalka; 11-12, 14-15 - Trnávka
víkendy: 1-9 - Petržalka; 10-12 - Trnávka

linka 98
prac. dni: 1-11 - Petržalka; 12-13 - Trnávka
víkendy: 1-2, 4-7 - Petržalka; 3 - Trnávka
Reakcia na: luky133 #149924:
Zachovaj kľud, aj v Drážďanoch síce prebehlo včera oficiáne rozlúčenie ale 18 vozov na posilové spoje si nechávajú.
Keby sme boli mali v roku 1990 nejaké západné Českoslovesnko, ku ktorému by sme sa bývali mohli pripojiť, tak by tiež v Bratislave jazdili dnes posledné T3 a šotouši, dnes na ne nadávajúci, by ich oplakávali a nadávali na nové Combiná, GTx-N, NGT a podobné "nové plastové šunty (viď jasná paralela Atmosa 73x vs. Slintelis).
Reakcia na: Martin Fundárek #149919:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17353&idg=553&gi=160&gn=20&gs=e&gsd=

A v knihe 100 električiek v BRatislave sa na strane 193píše že od 1.júla 1993 bol zavedený v celej sieti elekitrčiek systémový interval 12 min cez pracovné dni a 15 cez víkend..
A doma mám CP z roku 1996 linka 9 celodenný interval 12 min v po-pi.
Reakcia na: Mike #149896:
tak hotovo, snáď tam už nič nebude 🙂 alebo žeby Bajkalská už nebola stanica ale iba zastávka?
ak má imhd záujem o historický vývoj za posledný mesiac, môže uploadovať schémy

24.4.(128+129)- http://tragacik.wz.cz/20100424.png
10.5.(zrušenie 184)- http://tragacik.wz.cz/20100510.png
15.5.(most)- http://tragacik.wz.cz/20100515.png
17.5.(pribinova)- http://tragacik.wz.cz/20100517.png
31.5.(zochova+komárovská)- http://tragacik.wz.cz/20100531.png
Reakcia na: MacGiver #149920:
a ešte na L83, koľko poradí a ktoré robí Petržalka a Jurajov dvor.
?
Neviete niekto, koľko a, ktoré poradia robí na L80 Vozovňa Petržalka a Krasňany?
A koľko a ktoré poradia robí na L93 a L98 Petržalka a Trnávka?
?
Reakcia na: S499.1023 #149611:

Linka 11 mala od začiatku premávky 11 poradí v špičke a 6 v sedle. Od 1.5.1982 už premávalo 14 poradí v špičke a 7 v sedle, špičkový interval bol 4-7 minút. Linka 12 začínala 22.5.1982 v úseku Ružinov-Námestie SNP s 15 poradiami v špičke (z toho 3 jurácke súpravy, zvyšok kačice) a 9 v sedle (1 jurácka súprava), špičkový interval bol 2-4 minúty. Od 5.4.1983 klesla výprava na 11 v špičke a 7 v sedle, ale okrem dvoch celodenných kačíc to už boli jurácke súpravy. Interval bol 3-6 minút. Tento počet vozidiel sa nezmenil ani po presmerovaní k obeseným (=NĽŠ), interval bol 4-6 minút. Po predĺžení do Dúbravky (12.4.1986) jazdili už iba súpravy (24 v špičke s intervalom 4-6 minút, 16 v sedle).
Na jednotný interval 12 minút sa nepamätám. V apríli 1992 ešte jednotný nebol. Podľa mňa sa najprv prešlo na 10/15 minút a až neskôr na 12 minút. Ako prvá prešla na jednotný interval vajnorská radiála, čo vidno na intervaloch z apríla 1992:
1: 12/15-16
2: 10/15
3: 11-15/20
4: 10/15
5: 9-15/9-18
6: 14-20/20
7: 5-10/12-16
8: 8-20/11-24
9: 8-14/9-17
10: 10/15
11: 4-9/9-15
12: 5-7/6-10
13: 8-15/12-17
14: 13-19/16-24

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.