Ano použivajú tam v staničných budovách tie klasické české označovače "ME", vonku zas také niečo, aké sú napr. v Rakúsku al. v Nemecku, tie veľké a hlavne odolné. ?
Schod pri dverách: Zdolávam ho kým vozidlo ešte stojí teda menšia pravdepodobnosť pádu.
Schod pri sedadle: Dvere som zdolal avšak pokial sa dostanem ku sedadlu vozidlo je už v pohybe a pokial som hendikepovaný tak je väčšia pravdepodobnosť pádu a následne úrazu.
Bez oznacovaca sa bude dat ist, ale s odlisnou tarifou, alebo s PCL. Ak tam daju obycajne EMTesty tak to bude rozbite. Ved napriklad v JMK nepouzivaju ani len tie kovove Mikroelektroniky, ale este nieco specialne
dnes poobede išli dve L95 za sebou cez zastávku Hrobáková (Smer Vyšehradská) a boli obidve poloprázdne. ? Jeden bol tuším 4219/..
Väčšia časť ľudí nastupuje/vystupuje na Farského a ďalej už nejde až taký plný.
Zvazujem napisat Brankovi námet, ci by sa nejako nedali zamenit okna s posuvnymi vetrakmi s oknami s minivetracikmi. Podla mna by to aj islo nakolko velkost 2 typov okien je univerzalna. Aspon zopar okien nech sa zameni , mozno to bude vyzerat jak u debilov, ale aspon nebudu sauny vo vozoch 2344-2363
chceš mi povedať, že tie sedadlá musia byť v celej SORke NB na schodoch? aj v tej NP časti je nutné všetky sedadlá mať na schode (myslím tie ktoré niesú nad kolesom a niesú ani nad motorom, ten pokiaľ viem je vzadu) a vzadu v tej vyvýšenej časti sú tie sedadlá umiestnené ešte na ďalšom schode. Nebolo by od veci, keď už tie 10 BN budú na šrot, rozmontovať to a zistiť či tam tie schody boli ozaj potrebné ? Chcel by som vidieť koľko iných výrobcov rieši LE vozidlá takto unikátne kreténsky ako SOR. Mám na mysli to kydanie schodov kde to ide a hlavne ten hrb ? videl som LE 15m Solaris a SOR s ním porovnať je blbosť. SOR to je low cost par excellence.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto